ITGWO

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Nelis Infra

ITGWO

Bericht door Nelis Infra »

Nee, er is geen kat over mijn toetsenbord gelopen, het staat er echt: ITGWO :-) Het is de afkorting voor Into The Great Wide Open, een festival op Vlieland op 5, 6 en 7 september a.s. Ik ga er naar toe met mijn Land Rover 109, zijn eerste officiële werkrit. Wij roken zalmzijdes in een grote rookoven, en we hebben de Land Rover liefkozend omgedoopt tot Land Roker: rookoven op het dak, 6 kratten eikenhout mee, en we gaan daar de publiekscatering verzorgen op het Stortemelk Camping voor alle festival-gangers. Dus! Als er mensen langskomen dat weekend, kom even kennismaken en trek gerust de motorkap maar eens even open van de LaRo :-) Je broodje warmgerookte zalm krijg je gratis; speciale prikkersprijs ;-)

Ben benieuwd of 'ie de rit gaat houden! Vandaag de olie even bijgevuld, maar hij start en rijdt altijd. Ik ben in mijn nopjes en ik heb er zin in :-D
JanTD5

Re: ITGWO

Bericht door JanTD5 »

Leuk! Stortemelk is onze vast vakantie bestemming geworden sinds we kinderen hebben. Mede omdat mijn vrouw en als kind ook al kwam. Komen niet langs, kaartjes is nagenoeg niet aan te komen als je niet in je slaapzak voor de computer ligt ITGWO is wel heeeeeeel populair geworden sinds radio 3 het opgepikt heeft. Veel plezier daar het is een prachtig eiland.

Groet Jan
sjorsboomschors/aka/PP

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

Cool!!

Succes!!!
( van een collega cateraar die z'n bus de deur uit heeft gegooid en nu in z'n
110 rondrijd & bezorgd ivm MRB
Michel WaZ

Bericht door Michel WaZ »

Heeeeerluuuuuuuk, altijd lekker een gerookt visje uit eigen rookoven. Deze ouwe kok wenst jullie een prachtig weekeind toe.
Enne , voeg eens een paar takjes rozemarijn toe aan het eikenmot tijdens het roken van de zalm................serveren met een tomatentapenade ( inplaats van een beetje zout een ansjovis gebruiken ) en een paar Spaanse kapertjes.
Smullen maar !

Groet Michel WaZ

RRC '86 V8
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Ik kom met een groepje van 30 Land Rover prikkers naar het ITGWO en dat gratis broodje lussen wij wel! Was een gedoe om aan kaartjes te komen maar gelukkig ken ik iemand van de organisatie goed. Beetje onder de tafel geschoven Tot in September!!
Nelis Infra

Bericht door Nelis Infra »

30!? Allemachtig, ik moet nog wel wat verdienen he heren! :-)

Trouwens, problemen: de organisatie heeft besloten dat een rookoven niet mag op het eiland. Dus, die kunnen we helaas niet meenemen...
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Nelis, was een geintje!! Ik wens je heel goede zaken, heel goed weer, en vooral.....plezier!!! Ik wil alle eilanden een keer bekijken de komende jaren, hier in Nederland is het gewoon heel mooi.

Gr, Bart
JanTD5

Bericht door JanTD5 »

Nelis, kan kloppen op het hele eiland, behalve het dorp en strand, mogen er geen hout of kool vuren gemaakt worden. Ook op Stortemelk mag met met kolen geBBQt worden. Ze zijn als de dood voor een duin brand.

Groet Jan
eddy

Bericht door eddy »

Het mooiste festival van nederland, ben er 4 keer geweest. Veel plezier.
Plaats reactie