Kan iemand helpen mijn Cd Range Rover Classic 1970 1985 van Mark Greer werkt niet onder Vista of een ander versie van Windows
Heeft iemand hier ervaring mee ??
Dirk
CD RANGE ROVER CLASSIC 1970 1985
-
Frits de Bruin
Re: CD RANGE ROVER CLASSIC 1970 1985
Hoi,
Ik heb de CD niet (moet nog eens achter allerlei digitale manuals aan) maar onder Vista werkt zowat niks. Voor mijn Volvo heb ik wel een programma, niks onder Vista, prima onder XP. Onder Vista zou ik het dus zowieso niet proberen. wel gek dat niks het doet. Zjn er foutmeldingen/vreemde dingen tijdens installatie of gebeurt er niks?
Frits
Ik heb de CD niet (moet nog eens achter allerlei digitale manuals aan) maar onder Vista werkt zowat niks. Voor mijn Volvo heb ik wel een programma, niks onder Vista, prima onder XP. Onder Vista zou ik het dus zowieso niet proberen. wel gek dat niks het doet. Zjn er foutmeldingen/vreemde dingen tijdens installatie of gebeurt er niks?
Frits
-
G-men (Gargamel)
Misschien al geprobeerd, maar in Vista de properties van het programma instellen als XP ?? (compatibiliteitsmode)
Meestal kun je het zo wel aan de praat krijgen.
Gerrit
Meestal kun je het zo wel aan de praat krijgen.
Gerrit
-
dirk 60
het probleem is opgelost ik heb een oude computer opgezocht en hierop werkt het wel, de inhoud valt mij tegen. wat ik zocht de opbouw van een links gestuurde vooras heb ik niet kunnen vinden.
Dirk
Dirk
-
Frits de Bruin
ik heb wel een V70 ja. Of ik dan gelijk "Frits uit Volvo land" ben... het is mij een onbekende bijnaam in ieder geval.
het aantal 'Fritsen' is niet zo heel groot, maar er zijn er vast meer dan 1. Ik woon in in ieder geval Pijnacker in de buurt van een oude samengestelde RRC.
helpt dat?
het aantal 'Fritsen' is niet zo heel groot, maar er zijn er vast meer dan 1. Ik woon in in ieder geval Pijnacker in de buurt van een oude samengestelde RRC.
helpt dat?