CD RANGE ROVER CLASSIC 1970 1985

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
dirk 60

CD RANGE ROVER CLASSIC 1970 1985

Bericht door dirk 60 »

Kan iemand helpen mijn Cd Range Rover Classic 1970 1985 van Mark Greer werkt niet onder Vista of een ander versie van Windows
Heeft iemand hier ervaring mee ??

Dirk
Frits de Bruin

Re: CD RANGE ROVER CLASSIC 1970 1985

Bericht door Frits de Bruin »

Hoi,
Ik heb de CD niet (moet nog eens achter allerlei digitale manuals aan) maar onder Vista werkt zowat niks. Voor mijn Volvo heb ik wel een programma, niks onder Vista, prima onder XP. Onder Vista zou ik het dus zowieso niet proberen. wel gek dat niks het doet. Zjn er foutmeldingen/vreemde dingen tijdens installatie of gebeurt er niks?

Frits
Nipper 90

Bericht door Nipper 90 »

Frits???
De Frits uit Volvo land
G-men (Gargamel)

Bericht door G-men (Gargamel) »

Misschien al geprobeerd, maar in Vista de properties van het programma instellen als XP ?? (compatibiliteitsmode)

Meestal kun je het zo wel aan de praat krijgen.

Gerrit
dirk 60

Bericht door dirk 60 »

het probleem is opgelost ik heb een oude computer opgezocht en hierop werkt het wel, de inhoud valt mij tegen. wat ik zocht de opbouw van een links gestuurde vooras heb ik niet kunnen vinden.

Dirk
Frits de Bruin

Bericht door Frits de Bruin »

ik heb wel een V70 ja. Of ik dan gelijk "Frits uit Volvo land" ben... het is mij een onbekende bijnaam in ieder geval.
het aantal 'Fritsen' is niet zo heel groot, maar er zijn er vast meer dan 1. Ik woon in in ieder geval Pijnacker in de buurt van een oude samengestelde RRC.

helpt dat?
Plaats reactie