koplampen "non levelling type"
-
Robert Otte
koplampen "non levelling type"
Ik ben bezig m'n auto, een 88 SIII, door de APK te krijgen. Ik ben ook van plan nieuwe koplampen te plaatsen. Kan iemand me vertellen of het type koplamp waar de lampen al zijn "ingebakken", type RTC3683 (non levelling type) met van die vierkante blokken in het glas gegrafeerd (wel LHD) ook mogen in Nederland? Er zitten nu duplo lampen in maar de reflectoren zijn wat aan de matte/wazige kant. Al vast maar weer bedankt. Groeten.
-
plaetje
Re: koplampen "non levelling type"
er passen ook soes koplampen in. die van de 413 of gewoon bij de automaterialen handel universele halen passen normaal ook
plaetje
een leven,leef het
plaetje
een leven,leef het
-
Rob
Even gekeken welke lampen je bedoeld, maar zag gelijk al sealed beam en die zijn in Nederland dus NIET toegestaan.
Heeft er denk ik mee te maken omdat losse lampjes niet zijn te wisselen omdat de lampenjes en de reflectorunit dus een geheel zijn, wel goed waterdicht trouwens !
Rob
Heeft er denk ik mee te maken omdat losse lampjes niet zijn te wisselen omdat de lampenjes en de reflectorunit dus een geheel zijn, wel goed waterdicht trouwens !
Rob
-
Frans Bonnes
Waar staat dat sealed beams niet zijn toegestaan?
Ze mogen WEL.
fb
Ze mogen WEL.
fb
-
menno
je kan ook koplampen van het merk wesem type skoda105 h4 lampen inbouwen zijn helemaal ok