nvt
-
jan Willem de Winter
Re: Chassisnummer
De auto is (al tijden) op NL kenteken??
Normaliter ga je voordat je de veerhand vervangt naar de RDW met de nieuwe los bij je.
Dan kan er e.e.a. gelabeld worden en mag je je gan gaan.
Met de nieuwe erop (incl label) en de oude los bij je meld je je weer en kloppen ze tegen een geringe vergoeding het nummer erin.
Het aanbod van de keurmeester is ook een leuke en minder omslachtige.
Suk6
JW
Normaliter ga je voordat je de veerhand vervangt naar de RDW met de nieuwe los bij je.
Dan kan er e.e.a. gelabeld worden en mag je je gan gaan.
Met de nieuwe erop (incl label) en de oude los bij je meld je je weer en kloppen ze tegen een geringe vergoeding het nummer erin.
Het aanbod van de keurmeester is ook een leuke en minder omslachtige.
Suk6
JW
-
Jan Willem
Re: Chassisnummer
Ik mag het je niet aanraden omdat het "officieel" niet mag.
Maaruh.....Je hebt een lieve keurmeester.
Heb je al een beetje oude verf weggehaald overigens??
Wie weet zit het onder zes lagen verf.
Suk6
JW
Maaruh.....Je hebt een lieve keurmeester.
Heb je al een beetje oude verf weggehaald overigens??
Wie weet zit het onder zes lagen verf.
Suk6
JW
-
disco1992
Re: Chassisnummer
ik zou zelf niet terug gaan naar de rdw groote kans dat je je papieren kwijt bent aangezien ze sinds mei erg moeilijk doen.
ik mag het eigenlijk ook niet zeggen maar neem aanbod van keurmeester maar aan en geef hem een lekker worstenbroodje
ik zou wel op apk formulier laten vermelden dat hij opnieuw ingeslagen heeft vanwege niet helemaal zichtbaar.
als de rdw of iemand ooit iets erover zegt je van de domme houden en zeggen heeft apk meester gedaan.
succes
disco1992
ik mag het eigenlijk ook niet zeggen maar neem aanbod van keurmeester maar aan en geef hem een lekker worstenbroodje
ik zou wel op apk formulier laten vermelden dat hij opnieuw ingeslagen heeft vanwege niet helemaal zichtbaar.
als de rdw of iemand ooit iets erover zegt je van de domme houden en zeggen heeft apk meester gedaan.
succes
disco1992
-
bas88pickup
Re: Chassisnummer
Dus.......?
Gewoon doen of je neus bloedt en lekker dat nummer inslaan, waar doe je moeilijk over?!
Als jouw auto als sinds 73 een NL auto is, dan is het een NL auto.RDW gaat onderzoek doen of lles wel bij elkaar hoort etc, je kunt ermee eindigen dat je met een hoop onderdelen blijft zitten......
Het mag uiteraard niet, maar je mag ook niet te hard rijden. (dat is ook illegaal, en een wetsovertreding)
Tip; niet te recht en zeker niet te diep, zorg dat het authentiek is.
Gewoon doen of je neus bloedt en lekker dat nummer inslaan, waar doe je moeilijk over?!
Als jouw auto als sinds 73 een NL auto is, dan is het een NL auto.RDW gaat onderzoek doen of lles wel bij elkaar hoort etc, je kunt ermee eindigen dat je met een hoop onderdelen blijft zitten......
Het mag uiteraard niet, maar je mag ook niet te hard rijden. (dat is ook illegaal, en een wetsovertreding)
Tip; niet te recht en zeker niet te diep, zorg dat het authentiek is.
-
jan aart
Re: Chassisnummer
Met een beetje geluk zit het oude nummer nog onder de opgelaste plaat ? ik zou het nummer maar opnieuw inslaan wel ervoor zorgen dat je je kentekenpapieren bij de hand hebt en goed blijven controleren dat je het nummer goed slaat (geen cijfers of lettertjes vergeten of omdraaien).
Maar voordat je dit doet eerst goed controleren of het nummer toch niet noch ergens onder de verf staat.......
succes
Jan Aart
Maar voordat je dit doet eerst goed controleren of het nummer toch niet noch ergens onder de verf staat.......
succes
Jan Aart
-
Bram109
Re: Chassisnummer
Ik dacht dat je de laro prik veel fijner vond?
Zie: [www.laroprikkers.nl]
Bram.
Zie: [www.laroprikkers.nl]
Bram.