nvt

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Lennart SII 109 2.25B

nvt

Bericht door Lennart SII 109 2.25B »

nvt

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/05/2010 11:05 door Lennart SIIa 109 2.25B.
jan Willem de Winter

Re: Chassisnummer

Bericht door jan Willem de Winter »

De auto is (al tijden) op NL kenteken??

Normaliter ga je voordat je de veerhand vervangt naar de RDW met de nieuwe los bij je.
Dan kan er e.e.a. gelabeld worden en mag je je gan gaan.

Met de nieuwe erop (incl label) en de oude los bij je meld je je weer en kloppen ze tegen een geringe vergoeding het nummer erin.

Het aanbod van de keurmeester is ook een leuke en minder omslachtige.

Suk6

JW
Lennart SII 109 2.25B

nvt

nvt

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/05/2010 11:06 door Lennart SIIa 109 2.25B.
Jan Willem

Bericht door Jan Willem »

Ik mag het je niet aanraden omdat het "officieel" niet mag.

Maaruh.....Je hebt een lieve keurmeester.

Heb je al een beetje oude verf weggehaald overigens??
Wie weet zit het onder zes lagen verf.

Suk6

JW
disco1992

Bericht door disco1992 »

ik zou zelf niet terug gaan naar de rdw groote kans dat je je papieren kwijt bent aangezien ze sinds mei erg moeilijk doen.

ik mag het eigenlijk ook niet zeggen maar neem aanbod van keurmeester maar aan en geef hem een lekker worstenbroodje
ik zou wel op apk formulier laten vermelden dat hij opnieuw ingeslagen heeft vanwege niet helemaal zichtbaar.
als de rdw of iemand ooit iets erover zegt je van de domme houden en zeggen heeft apk meester gedaan.

succes

disco1992
Lennart SII 109 2.25B

nvt

nvt

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 17/05/2010 11:06 door Lennart SIIa 109 2.25B.
bas88pickup

Bericht door bas88pickup »

Dus.......?

Gewoon doen of je neus bloedt en lekker dat nummer inslaan, waar doe je moeilijk over?!
Als jouw auto als sinds 73 een NL auto is, dan is het een NL auto.RDW gaat onderzoek doen of lles wel bij elkaar hoort etc, je kunt ermee eindigen dat je met een hoop onderdelen blijft zitten......

Het mag uiteraard niet, maar je mag ook niet te hard rijden. (dat is ook illegaal, en een wetsovertreding)

Tip; niet te recht en zeker niet te diep, zorg dat het authentiek is.
jan aart

Bericht door jan aart »

Met een beetje geluk zit het oude nummer nog onder de opgelaste plaat ? ik zou het nummer maar opnieuw inslaan wel ervoor zorgen dat je je kentekenpapieren bij de hand hebt en goed blijven controleren dat je het nummer goed slaat (geen cijfers of lettertjes vergeten of omdraaien).

Maar voordat je dit doet eerst goed controleren of het nummer toch niet noch ergens onder de verf staat.......

succes

Jan Aart
Bram109

Bericht door Bram109 »

Ik dacht dat je de laro prik veel fijner vond?

Zie: [www.laroprikkers.nl]

Bram.
Strange Rover

Bericht door Strange Rover »

Wees eens ondeugend in dit regeltjesland. gr Raymond
Plaats reactie