Alarm
-
LandRobert Disco 300TDi 1996
Alarm
Sinds kort ben ik erachter gekomen dat het niet verstandig is om je alarm te wassen met de wasmachine (goed he). Nu komt de vraag kan je zo'n afstandsbediening gewoon bestellen bij de dealer of is het nu gewoon over.
Heb hem al droog en schoongemaakt en n ieuw baterijtje erin maar helaas hij blijft dood.
Robert die nu wel een schone sleutel heeft
Heb hem al droog en schoongemaakt en n ieuw baterijtje erin maar helaas hij blijft dood.
Robert die nu wel een schone sleutel heeft
-
Hugo
Re: Alarm
Robert,
Hij hoeft niet perse kapot te zijn. Je eerst kunnen proberen hem weer aan te melden volgens de procedure in je instructieboekje. Lukt dat niet dan kun je eigenlijk een willekeurige plip kopen die met een Lucas 10AS alarm kan communiceren. Je zou de sloop kunnen proberen en dan bv. een sleutel van een Rover 214/216/414/416 etc. kunnen scoren en die dan weer aanmelden.
Mvrgr, Hugo
Hij hoeft niet perse kapot te zijn. Je eerst kunnen proberen hem weer aan te melden volgens de procedure in je instructieboekje. Lukt dat niet dan kun je eigenlijk een willekeurige plip kopen die met een Lucas 10AS alarm kan communiceren. Je zou de sloop kunnen proberen en dan bv. een sleutel van een Rover 214/216/414/416 etc. kunnen scoren en die dan weer aanmelden.
Mvrgr, Hugo
-
frank van Steenhoven
Re: Alarm
ik heb [dom, dom] een tijdje geleden, mijn sleutels met 'plipper' en afstandbedienertje van de standkachel in de plomp laten vallen. Pas 3 dagen later kon ik met een sterke, geleende magneet aan 'n touwtje gaan zoeken.. Onwaarschijnlijk: ik had ze na 10 minuten! Plus een fietsspatbord, een oud scharnier en nog wat zooi. Thuis alles voorzichtig opengemaakt, batterijtjes eruit en langzaam laten drogen. En, met nieuwe batterijtjes, alles werkt weer! Maar ja, bij mij zat er geen Dreft in.....
Frank
Frank