Classic RR
Classic RR
Hi Medeprikkers,
Wij spelen met de gedachte om een belastingvrije RR te voorzien van een 300 TDI
Wie heeft dit meer gedaan?en wat zijn de valkuilen.
Gaarne reacties.
Groet Ruud.
Wij spelen met de gedachte om een belastingvrije RR te voorzien van een 300 TDI
Wie heeft dit meer gedaan?en wat zijn de valkuilen.
Gaarne reacties.
Groet Ruud.
Re: Classic RR
je moet naar de RDW te herkeuren alleen een TDI mag dit valt binnen de 30% regeling, verder zal je RR sloom worden met de V8 rijdt ie veel soepeler (ik heb zelf een Disco V8 en een TDI spreek dus uit ervaring).
het voordeel is dat je 2 keer zo ver komt op een tank
het voordeel is dat je 2 keer zo ver komt op een tank
Hoe sloom is sloom?
Heb de TDI nu in een disco hangen en wil die overbouwen naar een RR.
Groet Ruud.
Heb de TDI nu in een disco hangen en wil die overbouwen naar een RR.
Groet Ruud.
Moet je dus wel de body en chassis origineel houden wil je bel vrij blijven. Maar klinkt wel ok.
groet Frank
groet Frank
Het idee is dus wel uit nood geboren.
Groet Ruud.
Groet Ruud.
de mijne heeft een K&N en de pomp is opgeschroeft en ik vindt hem nog steeds niet echt snel (acceleratie) plat op de autobahn loopt ie over de 160km/u
Roald,
Wat is een K&N en hoe schroef je de pomp op, kan dat ook bij een LW?
Dank,
John
Wat is een K&N en hoe schroef je de pomp op, kan dat ook bij een LW?
Dank,
John
hoezo??
diesel geel is ook niet goedkoop mijn disco was 137e p/maand voordat ik hem grijs ombouwde.
km prijs diesel / lpg ontloopt elkaar niet veel de 110 V8 van mijn ouders rijdt per km niet veel duurder dan mijn TDI i.e. lpg 49ct/l 1op4 diesel 90ct 1op8
diesel geel is ook niet goedkoop mijn disco was 137e p/maand voordat ik hem grijs ombouwde.
km prijs diesel / lpg ontloopt elkaar niet veel de 110 V8 van mijn ouders rijdt per km niet veel duurder dan mijn TDI i.e. lpg 49ct/l 1op4 diesel 90ct 1op8
Is duidelijk, maar ik ben nu eenmaal een dieseltechneut die benzine verafschuwt.
groet Ruud.
groet Ruud.
Onze disco loopt ok niet sneler dan 160, en dat is snel genoeg, zeker met een caravan.
Groet Ruud.
Groet Ruud.
Re: Diesel is geen optie....
Citeer
Ze hadden een Jaguar Stype met een diesel op Nurburgring neergezet en Jeremy Clarkson werd nogal vaak ingehaald Net als met een landrover diesel.....
(Nee hans nu niet met het filmpje komen waarin jij mij inhaalt )
Diesel uitvoering van identieke auto is eigenlijk altijd langzamer...... (heeft natuurlijk vaak wel een groter koppel.)
Cheers bowy
(Nee hans nu niet met het filmpje komen waarin jij mij inhaalt )
Diesel uitvoering van identieke auto is eigenlijk altijd langzamer...... (heeft natuurlijk vaak wel een groter koppel.)
Cheers bowy
K&N is een katoenen luchtfilter welke doordrenkt is in filterolie worden veel op gti's gebruikt maar werken ook perfect op Land Rover's (levenslang garantie op je filter)
ze zijn reinigbaar daarna weer inolien en je bent weer nieuw voor een jaar
ze zijn reinigbaar daarna weer inolien en je bent weer nieuw voor een jaar
ben bij 160 maar gestopt (arme TDI) de 3.9 loop wel een stuk sneller snel en sneller
dat maakt een hoop duidelijk, ik hou van V8 maar de betrouwbaarheid van een TDI is ook fijn
Geef mij maar lekker veel trekkracht, dus een diesel.
Anton
Anton
gewoon beide, Disco 200 TDI als terkker (beetje opgeschroefd), en de Range 4.0 V8 met geflowde koppen en inlaat manifold.
een V8 trekt ook gewoon 3.5 ton heb met de hicap wel eens een 508D afgegesleept en daar had de 110 geen problemen mee