...en verder kan een ieder het zelf wel afmaken.
Nadat ik een nieuwe remlichtschakelaar had gemonteerd en eindeloos naar de juiste afstelling had gezocht en uiteindelijk gevonden..... zijn de remlichten er wederom mee gekapt!! Dit keer lijkt de schakelaar niet de boosdoender...
Tegelijkertijd vielen ook de knipperlichten uit. Fijn op zaterdag avond 24.00 uur als je nog 60 km moet rijden...
Er zijn geen zekeringen kapot. Waar moet ik het wel zoeken?
Help!
Groeten Boelo
Lucas....
Re: Lucas....
Heb ik ook wel eens gehad met mijn series-III.
Bij mij was een stekkerverbinding vies, de desbetreffende stekker zat bij mij rechts achterin achter een plaatje in de hoek.
Bij mij was een stekkerverbinding vies, de desbetreffende stekker zat bij mij rechts achterin achter een plaatje in de hoek.
Re: Lucas....
Bij het schutbord zit ook een steker die de draadboom vanaf het schutbord met de draden door het chassis verbind.
Verder zit er niets gemeenschappelijks, want de knipperlichten de de remlichten zitten op een andere groep (zekering).
Dennis B.
Verder zit er niets gemeenschappelijks, want de knipperlichten de de remlichten zitten op een andere groep (zekering).
Dennis B.
Re: Lucas....
Je zult moeten meten. Je hebt een schema nodig en dan de draden volgen, stekers schoonmaken, goede aarde en belast meten. Dus niet Kijken of er 12V op een contact staat maar ook of er stroom loopt, dus met een testlampje. In het schema zie je ook de relatie tussen functies onderling en waar ze een gemeenschappelijk iets hebben.
fred101
fred101