Lucas....

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Boelo

Lucas....

Bericht door Boelo »

...en verder kan een ieder het zelf wel afmaken.

Nadat ik een nieuwe remlichtschakelaar had gemonteerd en eindeloos naar de juiste afstelling had gezocht en uiteindelijk gevonden..... zijn de remlichten er wederom mee gekapt!! Dit keer lijkt de schakelaar niet de boosdoender...

Tegelijkertijd vielen ook de knipperlichten uit. Fijn op zaterdag avond 24.00 uur als je nog 60 km moet rijden...

Er zijn geen zekeringen kapot. Waar moet ik het wel zoeken?
Help!

Groeten Boelo
Martin (series III-88)

Re: Lucas....

Bericht door Martin (series III-88) »

Heb ik ook wel eens gehad met mijn series-III.
Bij mij was een stekkerverbinding vies, de desbetreffende stekker zat bij mij rechts achterin achter een plaatje in de hoek.
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Bij het schutbord zit ook een steker die de draadboom vanaf het schutbord met de draden door het chassis verbind.
Verder zit er niets gemeenschappelijks, want de knipperlichten de de remlichten zitten op een andere groep (zekering).

Dennis B.
LaroLoos

Bericht door LaroLoos »

Het zit vast ergens tussen je voor- en je achterbumper.

Ivo
fred101

Bericht door fred101 »

Je zult moeten meten. Je hebt een schema nodig en dan de draden volgen, stekers schoonmaken, goede aarde en belast meten. Dus niet Kijken of er 12V op een contact staat maar ook of er stroom loopt, dus met een testlampje. In het schema zie je ook de relatie tussen functies onderling en waar ze een gemeenschappelijk iets hebben.

fred101
Plaats reactie