santana

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ton

santana

Bericht door Ton »

Weet iemand waar informatie kan vinden over de santana 2500dl
Dit is een santana die gelijk is aan een defender maar op een onderstel met bladveren. En is voorzien van schijfremmen voor.
De santana heeft een 5 bak met 2 wiel aandrijving waar 4x4 kan worden ingesteld.

vr.gr.
110

Re: santana

Bericht door 110 »

Hier iets aan ?

[www.auwo.de]

succes
Hugo

Bericht door Hugo »

Ton,

Als je misschien de nieuwe Hannibal bedoeld... die kun je zien bij Leeuwenkamp 4x4 in Purmerend.
Mvrgr, Hugo
Jan110

Bericht door Jan110 »

Wat wil je weten over de Santana? Zie ook www.getvisual.nl , kan je altijd bellen
CH

Bericht door CH »

Beste Ton,

Ik ben zelf in het bezit van een Sanata 2.5L Diesel, met 110 opbouw.
MOcht je specifieke vragen hebben, kan ik ze wellicht beantwoorden.

Ciao, Cas (CH)
Chris 110

Bericht door Chris 110 »

Volgens mij heb je het over de nieuwe Santane PS10, de importeur voor nedeland zit in Hippolytushoef. De website is www.santana4x4.nl

..de Defender zoals de Defender ooit bedoeld is....;-)
Ton

Bericht door Ton »

Ik ben op zoek naar informatie over wanneer de 110 opbouw geplaatst is op het onderstel. Ze geven aan dat deze santana's door de fabrike zijn terug genomen en gemoderniseerd. Is dit zo. En wat voor type geeft santana dan aan deze auto.

Hoe zit het met het bestellen van onderdelen. carrosserie is van een 110 landrover en het ondestel van een santana 109 met schijfremmen en stuurbekragtiging?
Zijn er over deze type's boeken d te bestellen.

Voor alle duidelijkheid, mij is bekend Get visual uit Amersfoord, de importeur uit Hyppo. en de sit uit duitsland.

vr.gr.
Ton
Plaats reactie