santana
Re: santana
Ton,
Als je misschien de nieuwe Hannibal bedoeld... die kun je zien bij Leeuwenkamp 4x4 in Purmerend.
Mvrgr, Hugo
Als je misschien de nieuwe Hannibal bedoeld... die kun je zien bij Leeuwenkamp 4x4 in Purmerend.
Mvrgr, Hugo
Wat wil je weten over de Santana? Zie ook www.getvisual.nl , kan je altijd bellen
Beste Ton,
Ik ben zelf in het bezit van een Sanata 2.5L Diesel, met 110 opbouw.
MOcht je specifieke vragen hebben, kan ik ze wellicht beantwoorden.
Ciao, Cas (CH)
Ik ben zelf in het bezit van een Sanata 2.5L Diesel, met 110 opbouw.
MOcht je specifieke vragen hebben, kan ik ze wellicht beantwoorden.
Ciao, Cas (CH)
Volgens mij heb je het over de nieuwe Santane PS10, de importeur voor nedeland zit in Hippolytushoef. De website is www.santana4x4.nl
..de Defender zoals de Defender ooit bedoeld is....
..de Defender zoals de Defender ooit bedoeld is....

Ik ben op zoek naar informatie over wanneer de 110 opbouw geplaatst is op het onderstel. Ze geven aan dat deze santana's door de fabrike zijn terug genomen en gemoderniseerd. Is dit zo. En wat voor type geeft santana dan aan deze auto.
Hoe zit het met het bestellen van onderdelen. carrosserie is van een 110 landrover en het ondestel van een santana 109 met schijfremmen en stuurbekragtiging?
Zijn er over deze type's boeken d te bestellen.
Voor alle duidelijkheid, mij is bekend Get visual uit Amersfoord, de importeur uit Hyppo. en de sit uit duitsland.
vr.gr.
Ton
Hoe zit het met het bestellen van onderdelen. carrosserie is van een 110 landrover en het ondestel van een santana 109 met schijfremmen en stuurbekragtiging?
Zijn er over deze type's boeken d te bestellen.
Voor alle duidelijkheid, mij is bekend Get visual uit Amersfoord, de importeur uit Hyppo. en de sit uit duitsland.
vr.gr.
Ton