waarde?
Re: waarde?
kijk eens b.v. op www.marktplaats.nl daar staan er genoeg om een indicatie te krijgen
succes met de aanschaf
succes met de aanschaf
Johan Kijk eens op, www.landypoint.com
er staat onder auto's verschillende S1's welliswaar duits maar misschien een richtlijn
Groeten Theo Kaufmann/Disco
er staat onder auto's verschillende S1's welliswaar duits maar misschien een richtlijn
Groeten Theo Kaufmann/Disco
Ligt er ook aan waar je 'm koopt. In Engeland kun je nog redelijk betaalbare S1's vinden (soms op www.autotrader.co.uk). Zwitserland is inmiddels leeggehaald door Nederlandse handelaren en deze 'heren' (adressen bekend) vragen de hoofdprijs. Kijk ook eens op www.land-rover.ch
De modellen met de lampen achter de grille (t/m bouwjaar '50) zijn het meest gezocht en brengen, afhankelijk van hun conditie, 2.000 tot 10.000 Euro op. De 107 stationwagon is behoorlijk zeldzaam en kan 15.000 Euro opleveren.
Een (rijdend) opknappertje van na 1951 mag niet meer dan 1.500 Euro kosten, een goede auto niet veel meer dan 5.000.
O ja: veel onderdelen zijn over het algemeen niet inwisselbaar met latere Series auto's en peperduur!
De modellen met de lampen achter de grille (t/m bouwjaar '50) zijn het meest gezocht en brengen, afhankelijk van hun conditie, 2.000 tot 10.000 Euro op. De 107 stationwagon is behoorlijk zeldzaam en kan 15.000 Euro opleveren.
Een (rijdend) opknappertje van na 1951 mag niet meer dan 1.500 Euro kosten, een goede auto niet veel meer dan 5.000.
O ja: veel onderdelen zijn over het algemeen niet inwisselbaar met latere Series auto's en peperduur!
Wij hebben een gaaf exemplaar staan. deze mag weg voor 3450 eurojohan - doli schreef:
>
> heeft iemand een idee van de waardes van de verschillende
> series I modellen (afhankelijk van staat, model, jaartal en
> orginaliteit)...
>
> heeft iemand een idee van de waardes van de verschillende
> series I modellen (afhankelijk van staat, model, jaartal en
> orginaliteit)...
en wat voor een is dit? (80'', 86'', 88'', 107'', motor inhoud, originaliteit, soft/hard top, StaWag, pick-up, jaartal, NL kenteken, etc?)
Ze hebben er zelfs twee, laatste keer dat ik keek. Ze staan op hun website.
( [www.knooktrend.nl] ) Ze zagen er inderdaad nogal goed uit.
( [www.knooktrend.nl] ) Ze zagen er inderdaad nogal goed uit.
Bij Landsend staat er ook één (86 inch uit 1954). Zie landrover.pagina bij bedrijven NL.
Het blijft jammer dat onze achtertuin te klein is geworden door de 101, anders had er nu nog maar 1 gestaan bij Knooktrend.
Dennis B.
Dennis B.
Als het een 101 met open bak is kan het precies.
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Mike, hij zit dan in de weg bij het inrichten.
Aad, het is een 101 ambu.
Bowy, Om de 101 in de tuin te krijgen heb ik een kwartier nodig gehad om Mariska te overtuigen. Met nog de S2a FFR (wordt voor haar), en een S2 109 stawag (niet van mijzelf) te gaan ben ik bang dat het deze keer niet gaat lukken.
Dennis B.
Als deze projecten achter de rug zijn maak ik de serie compleet (1,2,3)
Aad, het is een 101 ambu.
Bowy, Om de 101 in de tuin te krijgen heb ik een kwartier nodig gehad om Mariska te overtuigen. Met nog de S2a FFR (wordt voor haar), en een S2 109 stawag (niet van mijzelf) te gaan ben ik bang dat het deze keer niet gaat lukken.
Dennis B.
Als deze projecten achter de rug zijn maak ik de serie compleet (1,2,3)