waarde?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
johan - doli

waarde?

Bericht door johan - doli »

heeft iemand een idee van de waardes van de verschillende series I modellen (afhankelijk van staat, model, jaartal en orginaliteit)...
ernst-jan

Re: waarde?

Bericht door ernst-jan »

kijk eens b.v. op www.marktplaats.nl daar staan er genoeg om een indicatie te krijgen
succes met de aanschaf
Disco

Bericht door Disco »

Johan Kijk eens op, www.landypoint.com

er staat onder auto's verschillende S1's welliswaar duits maar misschien een richtlijn

Groeten Theo Kaufmann/Disco
Ronald

Bericht door Ronald »

Ligt er ook aan waar je 'm koopt. In Engeland kun je nog redelijk betaalbare S1's vinden (soms op www.autotrader.co.uk). Zwitserland is inmiddels leeggehaald door Nederlandse handelaren en deze 'heren' (adressen bekend) vragen de hoofdprijs. Kijk ook eens op www.land-rover.ch
De modellen met de lampen achter de grille (t/m bouwjaar '50) zijn het meest gezocht en brengen, afhankelijk van hun conditie, 2.000 tot 10.000 Euro op. De 107 stationwagon is behoorlijk zeldzaam en kan 15.000 Euro opleveren.
Een (rijdend) opknappertje van na 1951 mag niet meer dan 1.500 Euro kosten, een goede auto niet veel meer dan 5.000.
O ja: veel onderdelen zijn over het algemeen niet inwisselbaar met latere Series auto's en peperduur!
johan - doli

dank jullie wel...
knook trend 4x4

Bericht door knook trend 4x4 »

Wij hebben een gaaf exemplaar staan. deze mag weg voor 3450 eurojohan - doli schreef:
>
> heeft iemand een idee van de waardes van de verschillende
> series I modellen (afhankelijk van staat, model, jaartal en
> orginaliteit)...
johan - doli

en wat voor een is dit? (80'', 86'', 88'', 107'', motor inhoud, originaliteit, soft/hard top, StaWag, pick-up, jaartal, NL kenteken, etc?)
Mike

Bericht door Mike »

Ze hebben er zelfs twee, laatste keer dat ik keek. Ze staan op hun website.
( [www.knooktrend.nl] ) Ze zagen er inderdaad nogal goed uit.
Aad S

Bericht door Aad S »

Bij Landsend staat er ook één (86 inch uit 1954). Zie landrover.pagina bij bedrijven NL.
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Het blijft jammer dat onze achtertuin te klein is geworden door de 101, anders had er nu nog maar 1 gestaan bij Knooktrend.

Dennis B.
Mike

Bericht door Mike »

Jamaar.. Dan parkeer je 'm toch <i><b>in</b></i> de 101?
Serious IIa

Bericht door Serious IIa »

Hee Dennis,

Als ik de foto's goed bekeken heb is er nog ruimte zat!
Aad Koene

Bericht door Aad Koene »

Als het een 101 met open bak is kan het precies.

Aad Koene, LR S2a 109" Stawag RHD Safari "Tinkerbell"
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Mike, hij zit dan in de weg bij het inrichten.
Aad, het is een 101 ambu.
Bowy, Om de 101 in de tuin te krijgen heb ik een kwartier nodig gehad om Mariska te overtuigen. Met nog de S2a FFR (wordt voor haar), en een S2 109 stawag (niet van mijzelf) te gaan ben ik bang dat het deze keer niet gaat lukken.

Dennis B.

Als deze projecten achter de rug zijn maak ik de serie compleet (1,2,3)
Plaats reactie