hoe was de hoe was BBQ bij Marijke?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
wilberth

hoe was de hoe was BBQ bij Marijke?

Bericht door wilberth »

Zat tot mijn grote spijt dit weekend ineens zonder vervoer, omdat ons pa de 110 zelf nodig had en heb me dus heel het weekend zitten verbijten :-( .

Heb nu dus een leuke tocht gemist aan de foto's te zien. Maar ook de knoei bij Marijke. Dit ondanks dat ik me voorgenomen had dan maar met de t*y*t* te gaan.

Wordt toch tijd dat ik een betrouwbare eigen landrover heb en niet meer afhankelijk ben van het leen-autootje, hoe leuk die ook is.
Maar om hem nu over te nemen van ons pa met 1 juli in aantocht trekt me ook niet zo, wordt het toch een dure hobby van.
Typisch gevalletje van als je hem niet wilt betalen moet je ook niet zeuren.

Alleen jammer dat ik met de verbouwing zo weinig tijd heb om m'n SIII af te maken, zeker nu ik de komende maanden helemaal geen schuur meer heb omdat de oude plat gaat om ruimte te maken voor de nieuwe. (das dan wel weer een mooi vooruitzicht :-) )
Nu gaat het hele SIII project voorlopig weer een tijdje in de mottenballen en de Forward Control is nog altijd niet van plan om betrouwbaar leuk mee te doen.
(maar misschien is dat straks ineens voorbij, heb ik eindelijk alle kinderziektes eruit, je weet het niet... )

Twas alleen wel jammer van dit weekendje, dat dan weer wel...

Groet, Wilberth
(die zich af vroeg of de BBQ net zo leuk was als de tocht, weet ik tenminste wat ik gemist heb)
Bob Nonnekens

Re: hoe was de hoe was BBQ bij Marijke?

Bericht door Bob Nonnekens »

Wilberth,

de volgende keer een lift-oproepje plaatsen. Je kan volgens mij altijd wel met iemand meerijden.

Bob
P&O109V8

Bericht door P&O109V8 »

bbq was super gezellig & lekker maar inderdaad minder druk dan verwacht (als het goed is vergeet ik niemand als ik zeg marijke hans mirjam joost jack bart malou henk carlo monique peter & odette) waarschijnlijk zie je ergens nog wel foto's verschijnen die malou heeft gemaakt

gr.
peter
koekentrommel

Bericht door koekentrommel »

Ey

Het was lekker en gezellig,volgende keer blijf ik hopelijk wel slapen.
jack
Bart

Bericht door Bart »

Was heel geslaagd, moeten we snel weer eens doen !!! :-) :-) :-)

Kijk zelf maar... ik heb net de foto's van de BBQ en wat foto's van de smokkelrit toegevoegd aan mijn fotopagina:

[bart5653.fotopic.net]

Bart, die iedereen ...(maar vooral Hans, Marijke, Martin en Marc) bedankt voor de gezellige 2 dagen afgelopen weekend!
Dave

Bericht door Dave »

Shjit man. Ziet er wel erg gezellig uit. Helaas dat ik niet mee kon dat weekend. Misschien de volgende keer dan maar. Zo te zien was het ook een hele leuke smokkeltocht geweest. Jammer. ;-)

Groeten,

Dave Frencken
Henk Geerlings

Bericht door Henk Geerlings »

Hoi Bart, super foto's!

Ik heb het ook erg naar mijn zin gehad, me meissie vond de RR er redelijk uitzien (gelukkig). Alleen op de terugweg ergens bij Dordrecht een stukje uitlaat kwijtgeraakt dus we hebben nu een nog ruiger V8 geluid.

Bart, mocht je nog een kopie op willen sturen van de Garmin cd waarover we het gehad hebben, dit is mijn adres:

Henk Geerlings
Hoogstraat 59
2211GK Noordwijkerhout
0645196438

Groeten Henk
Plaats reactie