Heb nu dus een leuke tocht gemist aan de foto's te zien. Maar ook de knoei bij Marijke. Dit ondanks dat ik me voorgenomen had dan maar met de t*y*t* te gaan.
Wordt toch tijd dat ik een betrouwbare eigen landrover heb en niet meer afhankelijk ben van het leen-autootje, hoe leuk die ook is.
Maar om hem nu over te nemen van ons pa met 1 juli in aantocht trekt me ook niet zo, wordt het toch een dure hobby van.
Typisch gevalletje van als je hem niet wilt betalen moet je ook niet zeuren.
Alleen jammer dat ik met de verbouwing zo weinig tijd heb om m'n SIII af te maken, zeker nu ik de komende maanden helemaal geen schuur meer heb omdat de oude plat gaat om ruimte te maken voor de nieuwe. (das dan wel weer een mooi vooruitzicht

Nu gaat het hele SIII project voorlopig weer een tijdje in de mottenballen en de Forward Control is nog altijd niet van plan om betrouwbaar leuk mee te doen.
(maar misschien is dat straks ineens voorbij, heb ik eindelijk alle kinderziektes eruit, je weet het niet... )
Twas alleen wel jammer van dit weekendje, dat dan weer wel...
Groet, Wilberth
(die zich af vroeg of de BBQ net zo leuk was als de tocht, weet ik tenminste wat ik gemist heb)