Vandaag was weer zo'n fijne dag om een stukje te rijden. Gelukkig kwam ik er net op tijd achter dat er in Braband gereden zou worden.

Een klein weggetje om de berg heen. Een weggetje met een reputatie dat je er zeer moeilijk over kan rijden. En dat bleek ook deze keer weer. Veel gereden is er niet van gekomen. Meteen de 1e paar meters was het al raak. Vast!!! In de blubber.
2 keuzes: Verder gaan of terug gaan. Toen heb ik toch besloten om verder te gaan. Vooral om weer even de lier te gebruiken en te demonstreren.

Maar dat duurde ook een tijdje. Trekken ging namelijk niet. Eruit lieren dus wel. Maar wel nadat er 3 wagens aan elkaar geknoopt waren. Schijnbaar was Scooby een beter grondanker dan de eerste 2 wagens.

Maar na een poosje liggen te trekken, stond Scooby weer met alle wielen op vaste grond. Gelukkig.
Het was vandaag dus weer erg geslaagd. Natuurlijk ook al zonder dat extreme vastzitten. Maar toch wil ik iedereen heel erg bedanken die mij heeft geholpen om los te komen, me heeft aangemoedigd om erin te gaan en de fotografen natuurlijk ook. Zelf was ik jammergenoeg vergeten om het fototoestel mee te nemen.
Maar ik neem aan dat de foto's en filmpjes binnekort hier te zien zijn.
Nu voor de laatste keer, iedereen bedank nog voor deze leuke dag.
Groetjes,
Dave Frencken met Scooby
Louis en Roy