een maat van me wil misschien een freelander kopen maar hij wil weten of het wat is en wat er allemaal voor te krijgen is terreinrij technisch.denk dan aan verhogingsets, banden, snorkel, lier+bumper.etc
hij heeft gekeken naar een freelander uit 1997 of 1998 (dat ben ik vergeten) vraagprijs lag rond de 10.000euro...
bvd jurgen...
www.blubberschurk794.fotopic.net
freelander `97 of `98??
-
Paul kampeerRover
Re: freelander `97 of `98??
Er is veel te krijgen om de FL op te leuken. Duur spul bij de dealer, goedkoper via bijv. BP ( Bearmach )
10.000 is rijkelijk veel voor een Freelander voor die leeftijd. Moet voor iets meer dan de helft een hele goeie kunnen vinden.
groet, Paul
10.000 is rijkelijk veel voor een Freelander voor die leeftijd. Moet voor iets meer dan de helft een hele goeie kunnen vinden.
groet, Paul
-
jurgen
en hoe doen ze het in het terrein?
kunnen ze een beetje mee komen??? of of valt het tegen??!!
gr jurgen
kunnen ze een beetje mee komen??? of of valt het tegen??!!
gr jurgen
-
Paul KampeerRover
Op zich kunnen ze prima in het terrein omdat de terreinvaardigheid grotendeels wordt bepaald door de bestuurder.
Er zijn 2 beperkingen t.o.v. bijv. de defender of disco en dat is ten eerste de bodemvrijheid en ten tweede het ontbreken van een lage gearing.
Met een leuke set banden kom je al veel verder .
groet, Paul
Er zijn 2 beperkingen t.o.v. bijv. de defender of disco en dat is ten eerste de bodemvrijheid en ten tweede het ontbreken van een lage gearing.
Met een leuke set banden kom je al veel verder .
groet, Paul
-
Jurriaan
Voor 10.000 euro kun je beter een Disco 2 kopen denk ik? Of is dat een heel raar advies?
Jurriaan.
Jurriaan.