Gratis Nieuwe schoenen?
-
Apke
Gratis Nieuwe schoenen?
Ik weet dat het Not Done is om hier advertenties te plaatsen of aandacht voor (eigen) advertenties, maar ik zie even geen andere mogelijkheid.
Voor de liefhebber een paar echte Landrover Schoenen met verstevigde neus maat 41.
De advertentie staat inmiddels een week op de paginamarkt.
[landrover.paginamarkt.nl]
Ik kan het niet over mijn hard verkrijgen om deze schoenen weg te gooien of in de container voor arme landen te doen.
Liever zie ik er een Landrover liefhebber / liefhebster mee rondlopen.
De prijs ...... ik geef ze liever voor niets weg aan een Landrover liefhebber dan dat ik ze weg moet gooien.
Welke man/vrouw met schoenmaat 41 maakt me blij?
Apke
www.larrie.nl
Voor de liefhebber een paar echte Landrover Schoenen met verstevigde neus maat 41.
De advertentie staat inmiddels een week op de paginamarkt.
[landrover.paginamarkt.nl]
Ik kan het niet over mijn hard verkrijgen om deze schoenen weg te gooien of in de container voor arme landen te doen.
Liever zie ik er een Landrover liefhebber / liefhebster mee rondlopen.
De prijs ...... ik geef ze liever voor niets weg aan een Landrover liefhebber dan dat ik ze weg moet gooien.
Welke man/vrouw met schoenmaat 41 maakt me blij?
Apke
www.larrie.nl
-
ex-fietser
Re: Gratis Nieuwe schoenen?
Helaas Apke. Ik heb maat 42. Ik denk dat dat voor de meeste mensen hier geld. 41 is gemiddeld een wat kleine maat in nederland. Zelfs mijn zoon heeft nu al maat 43!! en die is 15. Mischien zijn er dames geintresseerd die hebben gemiddeld een wat kleinere voet. Anders moet je mischien een liefhebber in italie of frankrijk zien te vinden. Of bewaar ze anders voor je kinderen als die wat groter zijn. Er komt een leeftijd dat ze elk half jaar een paar schoenen slopen. Het is zelfs voorgekomen dat ze maar een maand meegingen. Als ze niet gesloopt worden dan groeien ze er wel uit. En ze zijn sneller aan een grote maat toe dan jij denkt.
Arnold.
Arnold.
-
Han
Hallo Apke,
heb er wel belangstelling bij
ik heb maat 40/41 (volgens ex-fietser een klein voetje
)
kun je een berichtje naar mijn mail adres sturen zodat ik contact met je op kan nemen?
heb vandaag niet veel beters te doen dus kan net zo goed even bij je langsgaan.
Grtzzz,
Han
heb er wel belangstelling bij
ik heb maat 40/41 (volgens ex-fietser een klein voetje
kun je een berichtje naar mijn mail adres sturen zodat ik contact met je op kan nemen?
heb vandaag niet veel beters te doen dus kan net zo goed even bij je langsgaan.
Grtzzz,
Han
-
Apke
Er is een gelukkige nieuwe eigenaar gevonden
Zoals de kop al zegt, de schoenen zijn van eigenaar gewisseld.
Han leeft op iets kleinere voet dan ik
Apke
www.larrie.nl
p.s. van mij mag deze topic weggeklikt worden
Han leeft op iets kleinere voet dan ik
Apke
www.larrie.nl
p.s. van mij mag deze topic weggeklikt worden
-
ex-fietser
Ik kan het ook niet helpen Han. Mijn maat 42 is geloof ik tegenwoordig ook al klein. Bij mijn zoon in de klas zitten kinderen met maat 45 enzo. Laten we maar zeggen dat de jeugd tegenwoordig op grote voet leeft.
Arnold.
Arnold.