vreemde dag

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jan

vreemde dag

Bericht door jan »

Door omstandigheden pas na 6 weken weer met de series3 gereden, werd meteen afgestraft, eerst geen koppeling meer "hulpcilinder lek" gelukkig had ik remvloeistof bij me en na bijvullen kon ik weer naar huis.
Opweg naar huis rijd ik over een vluchtheuvel, valt mijn reservewiel van de motorkap" alle popnagels van de ankerplaat afgebroken" was thuis zo gerepareerd.
Beld er een vriend of ik even mee wil gaan kijken naar een lightwait die hij wil kopen"en ook gekocht heeft".
Kom ik zelf thuis met een schutbord.
Bij Jansen in udenhout hebben ze een paar schutborden uit turkije gehaald die keihard zijn met alleen wat oppervlakte roest.
De restauratie van de series3 gaat nu dan toch eerder gebeuren dan ik dacht, van de zomer het schutbord prepareren en van de winter gaat de auto uit elkaar.
Ernst

Re: vreemde dag

Bericht door Ernst »

Ha Jan, wil je me misschien verklappen wat je voor zo'n schutbord moest neertellen? Mijn seris is er ook wel aan toe...
Groet, Ernst.
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

"Opweg naar huis rijd ik over een vluchtheuvel"

OVER de vluchtheuvel,...? tja dat vind een laro ook niet leuk he!
jan

Bericht door jan »

Ik ben al langer aan het kijken naar een schutbord en er was altijd wel wat laswek aan, als ik wat vond.
Voor dit schutbord moest ik 475E betalen, en er zullen vast wel mensen zijn die dat te veel vinden maar nu hoef ik het alleen maar te schuren en verven en dan ben ik klaar.
Er stond ook een nagel nieuw schutbord met een deuk in een deurstijl en die moest 350 ex kosten en dan moet die deuk er nog uit en de boel moet gericht worden en dan ben je ook weer een paar euro verder.
jan

Bericht door jan »

PS ik bedoelde een verkeers drempel ipv vluchtheuvel, ook een ple***s ding
Plaats reactie