transploftje van Meijel naar Grave

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
rangie1971

transploftje van Meijel naar Grave

Bericht door rangie1971 »

Ik heb een vraagje................wie komt er deze week nog in de buurt van Meijel, en gaat daarna richting Arnhem over de A50, en wil daar bij Bart 4x4 wielmoeren van Voque velgen ophalen. Ik heb van de week de banden/velgen opgehaald maar Bart was er toen niet en ben dus vergeten te vragen of tie de moeren erbij wilde leggen. Zonder moeren kan ik de velgen niet onder de RR monteren

Frank
Bart van Dessel

Re: transploftje van Meijel naar Grave

Bericht door Bart van Dessel »

Frank, ik kan ze bij m'n werk in Nuenen klaar leggen, ik weet niet of je daar wel 's in de buurt komt, is 5 minuten van Eindhoven en van Helmond vandaan.

gr, Bart
rangie1971

Bericht door rangie1971 »

nee helaas komende week niet, 11 mei ben ik pas weer in de buurt van Eindhoven. Ik hoop dat er voor die tijd nog een prikker bij mij uit de buurt bij jou moet zijn

hoor het wel

Frank
hycom

Bericht door hycom »

Is een postpakketje misschien een optie , voor 6,35 euro volgens mij kun je tot 30 kg versturen door heel nederland .
dan weet je zeker dat je ze op tijd in huis hebt , en het kost je bijna geen tijd en extra geld.

ik had laatst iemand die 250 kilometer wou komen rijden om een boek dat hij voor een paar euro gekocht had op te komen halen en dan is de post toch best ideaal
relatief goedkoop en snel.

uiteraard als ik de gelegenheid zou hebben om mee te helpen aan het transportje dan had ik dit wel gedaan , maar werk helaas niet meer in beringe

suc6

groet hycom
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Zitten er geen 5 moeren op een velg?

fb
Bart van Dessel

Bericht door Bart van Dessel »

Frank denkt 16, het is toch 4x4? Maar hij krijgt er 4 reserve bij;-)

gr, bart
Rolf

Bericht door Rolf »

Hoi Frank,

vraagje: ga je de wielen/banden die je nu onder je auto hebt dan verkopen?

groeten Rolf
Plaats reactie