waadpluggen 2.5 n/a
-
john straatman
waadpluggen 2.5 n/a
Beste medeprikkers,
Hoeveel waadpluggen heeft een 2.5 n/a, het lijkt bij mij dat er twee horen, een bij de bell house en een bij de distributie.
Bovendien ligt mijn 2.5 n/a in een Lightweight, waardoor ik bij de achterste waadplug, die van de bell house, niet goed bij kan. Het schroefgat ligt net boven een dwarsbalk van het chassis. Ik krijg er met moeite net een vinger tussen, zijn er plugs die zo dun zijn dat ik ze er net tussen kan frotten? Heeft iemand hier ervaring mee?
Al vast bedankt voor het meedenken,
John
Hoeveel waadpluggen heeft een 2.5 n/a, het lijkt bij mij dat er twee horen, een bij de bell house en een bij de distributie.
Bovendien ligt mijn 2.5 n/a in een Lightweight, waardoor ik bij de achterste waadplug, die van de bell house, niet goed bij kan. Het schroefgat ligt net boven een dwarsbalk van het chassis. Ik krijg er met moeite net een vinger tussen, zijn er plugs die zo dun zijn dat ik ze er net tussen kan frotten? Heeft iemand hier ervaring mee?
Al vast bedankt voor het meedenken,
John
-
plaetje 88 -2.5d
Re: waadpluggen 2.5 n/a
gewoon een gat boren in de dwarsbalk dat groot genoeg is om de plug en de dop er door te krijgen . dan heb je probleem opgelost.
plaetje
plaetje
-
Apke
Je zou er natuurlijk een klein kraantje op kunnen monteren wat je gemakkelijk open en dicht kan doen.
Een ander idee is om er een nippel in te draaien waar je een slang aan maakt. De slang kan je afsluiten door er een bout in te draaien o.i.d.
Apke
www.larrie.nl
Een ander idee is om er een nippel in te draaien waar je een slang aan maakt. De slang kan je afsluiten door er een bout in te draaien o.i.d.
Apke
www.larrie.nl
-
john straatman
Hallo Plaetje en Larrie,
Zal van het weekend eens kijken welke van de twee oplossingen het eenvoudigste is toe te passen.
Bedankt voor het meedenken!
Groet,
John
Zal van het weekend eens kijken welke van de twee oplossingen het eenvoudigste is toe te passen.
Bedankt voor het meedenken!
Groet,
John
-
110
Boor op een bereikbare plek een gat en tap daar draad in en laat de originele plug er "altijd" in.
Succes
Succes
-
Richard78
Kan je er geen nippeltje in zetten waar je een slang op aansluit? Deze slang leid je dan naar boven zoals je ook bij de as ontluchting doet. Heb je ook gene problemen met het wel of niet plaatsen van een waadplug.
Richard78
Richard78
-
Apke
De slang moet standaard naar beneden gericht zijn, anders loopt de olie er niet uit (en koppelingsplaten die door een laagje olie gesmeerd worden doen het niet zo goed heb ik begrepen )
Apke
www.larrie.nl
Apke
www.larrie.nl
-
Richard78
Helpt wel tegen piepen, doe ik bij mijn remmen ook altijd
Richard78
Die het helemaal begrepen heeft
Richard78
Die het helemaal begrepen heeft