OT: Link nog niet gelukt
-
Joyce
OT: Link nog niet gelukt
Wie weet hoe de procedure is om een link op de startpagina te krijgen?
Zoals was aangeraden heb ik de link onderaan de pagina gevolgt, en zo een mail naar de beheerder gestuurd. Ik hoor hier maar niets van..... Betekend dat dat de link is afgewezen of duurt het gewoon wat lang?
Groeten,
Zoals was aangeraden heb ik de link onderaan de pagina gevolgt, en zo een mail naar de beheerder gestuurd. Ik hoor hier maar niets van..... Betekend dat dat de link is afgewezen of duurt het gewoon wat lang?
Groeten,
-
ex-fietser
Re: OT: Link nog niet gelukt
Gewoon in je posting plakken met een spatie ervoor. Dan moet het werken.
Arnold.
Arnold.
-
joyce
Ik bedoel een andere link, eentje voor op de startpagina (bedrijven)
groeten Joyce
groeten Joyce
-
ex-fietser
Dat weet ik ook even niet helaas. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Arnold.
Arnold.
-
serine
de webmaster moet dat erop zetten....mail heb nog eens even persoonlijk....want ik geloof niet dat die er veel tijd in steekt
-
neef Henk
Hij steekt er juist erg veel tijd in maar zo'n 600 mailtjes per dag zal hij niet allemaal bekijken........
Groeten neef Henk
Groeten neef Henk
-
Andrew V8 RRC
je bent niet de enige hoor ik zit ook nog te wachten , maar idd het is een drukke bezig heid om een pagina als dit draaiend te houden.
Idd even een mailtje naar de beheerder ( niet 10 per dag) en hopelijk zal er wel wat gebeuren. moest ik ook maar weer eens doen eigenlijk, Maar goed.
Groetjes Andrew
Idd even een mailtje naar de beheerder ( niet 10 per dag) en hopelijk zal er wel wat gebeuren. moest ik ook maar weer eens doen eigenlijk, Maar goed.
Groetjes Andrew