modderen almere
-
jurgen
modderen almere
ik zit er aan te denken om zaterdag of zondag as een rondje te gaan modderbaden in almere een vriend van me zit er aan te denken om een landrover te kopen die neem ik dan mee,kan hij ff proeven wat hoe modder smaakt. wie heeft er zin en tijd om mee te gaan er is niet heel veel speelplaats meer maar er is nog uidaging genoeg.
gr jurgen....
www.blubberschurk794.fotopic.net
gr jurgen....
-
serine
Re: modderen almere
het is heel erg leuk daar hoor...je kan op meerdere plaatsen daar rijden he...ook door het water.
-
serine
hmm vrees dat ik niet mag komen spelen...maar bij de moeders op de koffie moet.
-
jurgen
dat is jammer kun je niet ff je nieuwe banden uitproberen!!!
of ben je er an mee door de prut geweest??
ik ga moeders savonds een bezoekje brengen,lonneke ligt de hele dag te slapen die heeft snachts gewerkt in de kroeg...
gr jurgen
of ben je er an mee door de prut geweest??
ik ga moeders savonds een bezoekje brengen,lonneke ligt de hele dag te slapen die heeft snachts gewerkt in de kroeg...
gr jurgen
-
serine
MWAUH......
heb er even over gemekkerd....wij gaan smorgens op de koffie...
ag ik smiddags buiten spelen.
heb er even over gemekkerd....wij gaan smorgens op de koffie...
ag ik smiddags buiten spelen.
-
ex-fietser
Neem je moeders toch mee. Laat je haar door de blub sturen. Heeft ze een gouden moederdag.
Arnold.
Arnold.
-
Bauke
Lijkt me een leuk plan.
Geniet er altijd van om lekker buiten te spelen en Almere is over het algemeen een leuke speeltuin, hoewel de beschikbare speelruimte voor Landrovers wel telkens minder wordt.
maar ik heb in principe het plan om naar 4x4Brecht te gaan in België. (www.4x4brecht.be)
Bauke
Geniet er altijd van om lekker buiten te spelen en Almere is over het algemeen een leuke speeltuin, hoewel de beschikbare speelruimte voor Landrovers wel telkens minder wordt.
maar ik heb in principe het plan om naar 4x4Brecht te gaan in België. (www.4x4brecht.be)
Bauke
-
jurgen
zoals het er nu uit ziet gaan we zondag het ziet er wel naar uit dat ik om 16:00uur weer richting huis ga.kijk maar of jet het de moeite vind. ik hoop wel dat er meer komen.hoe meer hoe gezelliger en wie weet kan ik mijn lier nog ff testen..
gr jurgen
gr jurgen
-
jurgen
mee eens,de disco haalt het wel (denk ik) maar vooe dit weekend blijf ik toch maar in NL
-
serine
de 90 heeft zich bewezen dat ook te redden
heen en terug zonder problemen
heen en terug zonder problemen