Mijn auto RR v8 3.5 injectie heeft wat problemen met ze hartje volgens mij. Hij loopt wat onregelmatig tot 4000 toeren en pakt ook slecht op. Bij 4000 tot 6000 rpm word het beter maar daaronder is het zwak allemaal, en wanneer hij warm is slaat hij soms zomaar af en wil dan ook heel beroerd weer aan. De auto loopt op benzine.
Ideeen ?
Groetjes,
Eric
Afslaan v8
-
Bart van Dessel
Re: Afslaan v8
Laat je een Rover V8 4000 tot 6000 toeren draaien? Je durft....
Het afslaan kan heel veel zijn, ecu, lmm, ontsteking.....
Morgen heb ik een standje in Aken, als je komt kunnen we 's kijken,
gr, Bart
Het afslaan kan heel veel zijn, ecu, lmm, ontsteking.....
Morgen heb ik een standje in Aken, als je komt kunnen we 's kijken,
gr, Bart
-
RoLandrover
Je kan eens met wat ether (startpilot) of remmenreiniger rondspuiten onder je motorkap. vooral rondom vacuumslangen en boven en onder je inlaat-manifold. Een lek valt dan meteen op door het veranderen van het geluid van de motor. Ik denk namelijk aan valse lucht ergens.
grtn
RoLandRover
grtn
RoLandRover
-
EricRR
Aan bart:
Ik woon in friesland dat Aken zal wel niet om de hoek liggen haha
en soms moet je ff testen met wat meer toeren toch? Die motors krijg je volgens mij toch niet stuk.. Heb ook nog een offroad range rover met een 3.5 motor op gas die heeft ook geen makkelijk leven hier met toerentallen die toch gauw naar de 4 a 5000 toeren lopen bij tijds maar ze zijn taai die motors, daar ben ik allang wel achter.
Rolandrover: Zou je denken aan valse lucht ? waarom blijft tie dan soms wel soms niet lopen als die warm is? Vaak valt tie opeens uit. loopt tie ff een beetje beroerd en dan boem uit. Maar alleen bij motor die eventjes gedraaid heeft.
Ik woon in friesland dat Aken zal wel niet om de hoek liggen haha
en soms moet je ff testen met wat meer toeren toch? Die motors krijg je volgens mij toch niet stuk.. Heb ook nog een offroad range rover met een 3.5 motor op gas die heeft ook geen makkelijk leven hier met toerentallen die toch gauw naar de 4 a 5000 toeren lopen bij tijds maar ze zijn taai die motors, daar ben ik allang wel achter.
Rolandrover: Zou je denken aan valse lucht ? waarom blijft tie dan soms wel soms niet lopen als die warm is? Vaak valt tie opeens uit. loopt tie ff een beetje beroerd en dan boem uit. Maar alleen bij motor die eventjes gedraaid heeft.