Het nieuwe forum

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Marc-my-Words

Re: Het nieuwe forum

Bericht door Marc-my-Words »

QuoteHet nieuwe forum
Gepost door: Pike ()
Datum: 05 september 2014 17:49

Ik heb me aangemeld op het nieuwe forum. Het ziet er anders uit en is ook anders. Daar ga ik het verder niet over hebben.

Wat ik echt hinderlijk vind is dat ik niet op een tweede of derde pagina van een discussie kom. Zowel de knop "volgende pagina" als de "2" en "3" knoppen geven alleen de eerste pagina. Ik heb dit met zowel Firefox als Chrome, zowel ingelogd als niet ingelogd. Hebben juliie dit ook?

Pike
Tja ... ook hier op de groene pagina's kan ik niet naar pagina 2, 3, 4 etc.
En reageren met "quote" werkt ook ineens niet meer (daarom dus een creatieve "quote&quot.

Marc (die het voor de zekerheid met de laatste Firefox heeft geprobeerd)
Pike

Het nieuwe forum

Bericht door Pike »

Ik heb me aangemeld op het nieuwe forum. Het ziet er anders uit en is ook anders. Daar ga ik het verder niet over hebben.

Wat ik echt hinderlijk vind is dat ik niet op een tweede of derde pagina van een discussie kom. Zowel de knop "volgende pagina" als de "2" en "3" knoppen geven alleen de eerste pagina. Ik heb dit met zowel Firefox als Chrome, zowel ingelogd als niet ingelogd. Hebben juliie dit ook?

Pike

grotemarkt5a.jpg --> mod_embed_images_loadimage('4e36381fe56165f58b4d8d3fd2c82809', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.13afdra.nl%2Fimages%2Fgrotemarkt5a.jpg', 'http://www.13afdra.nl/images/grotemarkt5a.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.13afdra.nl%2Fimages%2Fgrotemarkt5a.jpg', '', 17288839, 600, 600, 'Loading image ...', false);

On the eighth day God created Land Rover.
Anton (Rumble)

Bericht door Anton (Rumble) »

Ja ik heb het zelfde. Geef het even de tijd, er zal nog wel even tijd kosten voordat alles loopt. Fijn om het oude prikbord nog even als back up te hebben.
sjeroens

Bericht door sjeroens »

Ik ook... ik denk dat als we massaal een prikkerstransport regelen en bier naar berry doen dat het wel goed komt
J.
G-men (Gargamel)

Bericht door G-men (Gargamel) »

Same here. ik denk dat er nog wat fine-tuning nodig is...
Tobias van Krieken

Bericht door Tobias van Krieken »

Ik heb me geregistreerd en een activeringsmail gekregen. Echter als ik op ''Klik hier om je account te activeren.'' opent hij internet en krijg ik ''page not found''. Oftewel m'n account wordt niet geactiveerd op dit moment.
Iemand die hetzelfde probleem heeft gehad?
Wim Janssen

Bericht door Wim Janssen »

Hier ook. Geduld.

Met vriendelijke groeten
Wim Janssen

Land Rover 109 Stawag 2.5 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[picasaweb.google.com]
Berry Weijers

Probleem is gemeld bij Startpagina

Bericht door Berry Weijers »

Tot vanmiddag werkte dit nog normaal. Mogelijk heeft het met de configuratiewijziging te maken die Startpagina vanmiddag heeft uitgevoerd.

Het probleem heb ik bij Startpagina gemeld en ik ga er vanuit dat het snel wordt opgelost.

Groet,

Berry
Berry Weijers

Bier, ja lekker!
Berry Weijers

Dit probleem is inmiddels ook bij Startpagina gemeld.

Kan je de activeringsmail aan Landrover@startpagina.nl doorsturen?

Groet en bedankt,

Berry
laro88ae

Bericht door laro88ae »

Oje ik kan op dit forum niet meer zoeken...........waar is nu alle ervaring en info gebleven die gepost is in al die jaren?

Zoekfunctie werkt niet meer, helup
Bij jullie ook?
JanTD5

Bericht door JanTD5 »

Via google zoeken, dat werkte zo wie zo veel beter dan de zoek functie op deze pagina. Al zou dat niet zo moeten zijn
fenix2

Bericht door fenix2 »

dat heb ik net even geprobeerd en je krijgt prima zoekresultaten met bv de zoekterm: "site:landrover.startpagina.nl/prikbord 270304"
Alleen met een zoekresultaat de betreffende pagina vinden lukt niet meer vooral dat is een beetje waardeloos vind ik en dat maakt het oude prikbord als statisch archief vrijwel onbuikbaar.

Hopelijk verbeterd dat nog, anders is het wat mij betreft: operatie geslaagd, helaas is de patient overleden....
Berry, kun jij hier iets meer over zeggen?

Fenna
fenix2

Bericht door fenix2 »

t wordt steeds gekker. Ook hier aan de groene kant kan ik niet meer naar een andere pagina dan de eerste....
Marc-my-Words

Re: Het nieuwe forum - steeds gekker -

Bericht door Marc-my-Words »

"Bladeren" kan niet meer, wijzigen van een bericht ook niet.
Naar pag 2 gaan lukt ook niet op het nieuwe forum ...

Een beetje slordig van Sanoma om een nieuw forum te starten voordat de kinderziekten eruit zijn en tegelijk het oude met ouderdomskwalen op te zadelen.

Op deze wijze krijg je de nijging om dan maar "voor jezelf te beginnen".
In mijn andere hobby was ik lid van een forum dat door een kwalijke ingreep van een boze moderator in een klap op zwart ging.
Daar is toen een vervanger voor gekomen en daar hebben we (of eigenlijk ze, ik ben slechts een gewaardeerd forumlid) een paar zekerheden ingebouwd.
Zo'n forum in eigen beheer kost weinig - vooral nogal wat tijd - en het werkt (er zijn genoeg tamelijk betrouwbare aanbieders).

Overigens, zo'n herstart als hierboven geschetst wil je niet meemaken: Het duurt jaren voordat je weer een beetje op het oude niveau bent (en in het onderhavig geval was het oude forum ook nog maar een beperkt aantal jaren in de lucht) -- helemaal het oude wordt het nooit meer (ook omdat bijv een aantal oude forumleden niet meer onder ons zijn).

Marc
Plaats reactie