Wouter van Embden gaat procederen tegen mrb

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Geert LW79

Wouter van Embden gaat procederen tegen mrb

Bericht door Geert LW79 »

Hallo Iedereen,

Wouter wil gaan procederen tegen de mrb regeling. En vraagt om een donatie te doen.
Ik heb mij aangemeld en vele oldtimerliefhebbers al.
Kom in actie zou ik zeggen.

groeten van Aafke

Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)

P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('b0b4ff4537b77a5c91a6768eb101a0f0', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16909652, 600, 600, 'Loading image ...', false);

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/12/2013 16:31 door Geert LW79.
Wilbert de Jong

Re: Wouter van Embden gaat produceren tegen mrb

Bericht door Wilbert de Jong »

Yep,

Ook ik heb me aangemeld.
Ivo Cox

Bericht door Ivo Cox »

Machtiging ingevuld!

Voor de rechter met ze.

Groet,

Ivo Cox
[picasaweb.google.com]
Marc110

Bericht door Marc110 »

Ik heb me ook aangemeld
noudje

Bericht door noudje »

Ook

Gr noudje
jaap90

Re: Wouter van Embden gaat procederen tegen mrb

Bericht door jaap90 »

Ik ook, al was het maar uit principe. Dat stelletje onnozelen in eerste en tweede kamer
nandoe

Bericht door nandoe »

ook al gedaan.

Ik hoorde ook al verhalen dat NL een boete van Europa gaat krijgen omdat 'we' af wijken van de EU richtlijnen. Mag hopen dat de boete rond de 137 miljoen ligt. Gaat ene meneer W%^&*^*$s echt op zijn plaat met zijn berekening.
En hoeveel heeft de nodeloze politie inzet afgelopen maandag gekost?
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Wouter for president! Donatie voltooid.
René

Bericht door René »

Ben ook de klos LARO uit 77 ex KL , heb net ook gedoneerd
Hopelijk genoeg deelnemers

Rene
Javar52

Bericht door Javar52 »

Aangemeld:

1 keer voor aanpakken die hap (rechtszaak dus): Maak er iets moois van Wouter!
1 keer schorsen: van mij geen cent voor die paar km die ik er per jaar, en ook nog grotendeels "off-road" mee rij.

En nu maar afwachten: of totdat m'n auto 40 jaar is of totdat die achterlijke 40 jaars regeling de nek wordt omgedraaid.
En in de tussentijd: geen revisie en groot onderhoud (injectors moeten nodig worden vernieuwd), 1 maal per week even flink laten draaien (sorry buurman, ze hadden me net zo goed de weg op kunnen laten gaan)......

Jan
Frits

Bericht door Frits »

Ingevuld.

Frits
dirk ambu

Bericht door dirk ambu »

ingevuld
sjorsboomschors/aka/PP

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

Yup
Done
Hoop alleen dat hij gaat procederen ipv produceren
Van wat?? Kleine weekdiertjes?

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/12/2013 13:05 door sjorsboomschors/aka/PP.
Kaaskop

Bericht door Kaaskop »

Smerig zooitje, donatie gedaan.
harryv8

Bericht door harryv8 »

ik heb me ook aangemeld , staat nu een groot stuk op de website van de Telegraaf met een enquete of je het er mee eens
bent , dat er een rechtzaak aangespannen wordt.. zou leuk zijn als iedereen die invult.

[www.telegraaf.nl]
Leo Strikwerda

Bericht door Leo Strikwerda »

Geregeld
Geert LW79

done

P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('856a0e42f4a319e9029d33938f8b8431', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16910376, 600, 600, 'Loading image ...', false);
LaroSIII109

Bericht door LaroSIII109 »

Machtiging afgegeven en enquete ingevuld
BlueMotion

Bericht door BlueMotion »

Nu net mijn auto geschorst. Ik ga Weekers periodiek wel een mailtje /tweetje sturen wat voor inkomsten hij nu weer gaat missen.
Onderhouds btw, brandstof btw, brandstof accijns, MRB etc etc.
Mocht ik op een manier Weekers kunnen 'overtuigen van mijn mening' dan zal ik dat niet nalaten

Ik geef mijn geld liever uit aan een juridische procedure.

En nu rustig mijn Hobby uitvoeren, sleutelen.
richard

Bericht door richard »

Done!

Richard
Aluhok

Bericht door Aluhok »

Gedaan.
Die €50,- bespaar ik al ruim op de brandstof en de verzekering die ik niet meer nodig heb per 01-01-2014.
En een juridische procedure volgen waar je aan gedoneerd hebt die die gasten in Den Haag mogelijk hoofdpijn gaat bezorgen is mij ook die €50,- waard.
Jup haans-klunder

Bericht door Jup haans-klunder »

Ik krijg het bedrag niet ingevuld. Moet dit in cijfers of in letters. Jup; je doet iets niet goed! Zegt de vrouw. Weet ik , maar ik denk dat het systeem niet goed is. Ja, daar gaan we weer. Jup je leert het nooit. Zal wel. gr. Juppe.
Rudolff

Bericht door Rudolff »

Aangemeld. Kan iedere prikker hier bericht van krijgen? Voor de 20e jan. Moet het rond zijn....
LaroSIII109

Bericht door LaroSIII109 »

Jup haans-klunder Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik krijg het bedrag niet ingevuld. Moet dit in
> cijfers of in letters. Jup; je doet iets niet
> goed! Zegt de vrouw. Weet ik , maar ik denk dat
> het systeem niet goed is. Ja, daar gaan we weer.
> Jup je leert het nooit. Zal wel. gr. Juppe.

Ach bij de gemeente Amsterdam hadden ze er laatst ook wat moeite mee, maar gewoon in cijfers, ik had geen punt/komma gebruikt gewoon 50

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 18/12/2013 20:09 door LaroSIII109.
Jup haans-klunder

Bericht door Jup haans-klunder »

Stom ! Wat stom, ben op de verkeerde compie bezig. Maar ik heb ook 25 jaar in Mokum gewoond. gr. Juppe.
pjcfranken@ziggo.nl

Bericht door pjcfranken@ziggo.nl »

Wat stom is om dit donatie verzoek te honoreren, heb regelmatig kritische geluiden laten horen over dit soort inzamelingsacties van deze club .Procederen is zinloos. Als deze Wouter zo graag had willen procederen dan had hij dit enkele maanden geleden moeten doen met zn juridisch adviseur (s).
Daarnaaast moet er toch geld van zn vorige actie over zijn, die tot niets heeft geleid?

Maar als je toch wilt doneren met de Kerstgedachten in je achterhoofd , doe dit dan bij zinvollere acties,

Peter & Linda
Geert LW79

Jup alleen 50 invoeren is genoeg, heb ook even zitten worstelen.
Ligt niet alleen aan jou, hoop dat het nu gaat lukken.

groetjes van Aafke

P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('a241964040aaa0b43f8546030dccbb9e', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 16910785, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Remko Stage1

Bericht door Remko Stage1 »

Eerst de politieke route volgen. (Juridisch viel er nog geen procedure te starten, omdat er nog geen wetgeving lag, alleen een westvoorstel). Nu dan toch maar via de rechter. Het blijft een gok.....

Blijkbaar is dit de enige manier om aan tegeven dat we als Nederlandse burger niet eindeloos over ons heen laten lopen!

Donatie is ingevuld, Remko
(hopende op betere tijden, maar mijn 109 op lpg gaat morgen in stalling en daarna: schorsing)

@Weekers: daarmee krijg je dus €2052 per jaar minder mrb opbrengst !
Boelo

Bericht door Boelo »

Yep, ook hier de toezegging ingevuld. In het voortraject heb ik ook al gedoneerd en als er na de toezegging meer geld nodig is dan doe ik weer een donatie.
AANPAKKEN die onrechtvaardigheid!!

Go and get them Wouter!!

LR groet,
Boelo

LR Defender 130 Td5 2003
Hans 110TD

Bericht door Hans 110TD »

Ah, een mede jurist,

Welk punt had je voor de aanname van de wet willen maken bij de rechtbank dan? Het vermoeden dat er een wet aangenomen gaat worden waar je niet achter staat?? Wordt je direct afgeschoten wegens suggestieve aannames gebaseerd op emotie.

Maar inderdaad kans is klein. Maar ons aller Nederland handelt wel vaker in strijd met de Europese wetgeving/beleid (of vergeet deze even als het hen beter uitkomt, het beleid is namelijk 30 jaar).
Waar ik mij meer zorgen om maak dan mijn hobby is dat de motie Omtzigt verworpen is. Dit houdt eigenlijk in dat het kabinet (bijna) heeft besloten dat we een lidstatencontract gaan tekenen, wat weer inhoud dat Brussel gaat bepalen waar wij op gaan bezuinigen. Dat zou wel eens een aantal andere punten naar voren kunnen brengen waarbij dit volledig in het niet vallt ( jouw hypotheekrente aftrek bijvoorbeeld).

Maar de forumregels geven aan dat we niet over politieke kwesties mogen discussieren...
Berry [Land Rover]

Link naar aanmelding

Bericht door Berry [Land Rover] »

[www.vrijstellingoldtimer.nl]

Hier is 'ie ingevuld. Met een paar jaartjes geen Land Rover rijden besparen we zoveel geld dat dit een minimale investering is om het protest door te zetten. Niet geschoten is altijd mis.

Groet,

Berry
beheerder [Landrover.startpagina.nl]
Alan T

Bericht door Alan T »

Schijnbaar heb jij een beter idee, Vertel !!!
GeraRRCd

Bericht door GeraRRCd »

Ik heb hem ook maar ingevuld want ik vind het toch wel jammer dat ik de komende jaren niet meer in mijn Range kan rijden, maar 2250 euro MRB voor ongeveer net zoveel kilometers gaat me te ver. Ik koop wel een fiets voor die paar km's die ik wekelijks de 3e auto nodig heb.

@Barry: Idee: kunnen we hier op de prik niet een enquete toevoegen om een goed inzicht te krijgen wat onze community gaat doen met deze nieuwe maatregel?
bijv. leeftijd auto?, huidige status MRB? (vrijgesteld/benzine/lpg/diesel/geschorst), wat gaat u in 2014 doen? (MRB-vrij/MRB betalen voor Benzine-lpg-diesel/kenteken schorsen/kwarttarief)

Zou interessant zijn om een dergelijke poll bovenaan de prikkerspagina te hebben zodat we (anoniem) de verschillende keuze's en statistiek kunnen zien, zo wij de politiek niet overtuigen, dan in ieder geval onszelf.

groet, Gerard
Art van Blondie

Bericht door Art van Blondie »

Sorry hoor, maar ik heb vooralsnog niet meer gedoneerd. Dat had ik de eerste keer wel gedaan. Ik heb Wouter meteen nadat ik die vraag kreeg gevraagd op welke gronden hij juridisch een sterk punt denkt te hebben. Ik heb geen zin om te doneren aan een kansloze zaak, en zo zie ik het vooralsnog wel. Bovendien vind ik dat Wouter best wat meer inzicht mag geven in de financiele situatie. Wat heeft hij vorige keer opgehaald, hoeveel is daarvan over en wat denkt hij nodig te hebben voor een rechtsgang.
Bovendien vermoed ik dat wanneer hij daadwerkelijk zou winnen, dat de staat dan in hoger beroep zal gaan enz, Komt er dan weer een nieuwe vraag voor geld? En hoe lang gaat dat geneuzel duren, jaartje of 5. Ik denk dat de woede over 5 jaar wel is gaan liggen...
Ik heb van Wouter overigens nog geen antwoord mogen ontvangen.

Groet, Art
Frans Bonnes

Bericht door Frans Bonnes »

Ik ben bang dat het hier dezelfde kant opgaat als met het grijskenteken.
Veel procederen maar uiteindelijk geen gelijk krijgen.
En ook daar nooit een duidelijk overzicht gezien van de financiën, ook nu heb ik daarvan nog nergens een verantwoording gezien.
Voor ik ook maar een cent doneer wil ik toch wel enig inzicht hebben waar al dat geld blijft.
Bij een stichting blijft dat altijd onduidelijk, was het maar een vereniging geweest, was er meer duidelijkheid geschapen
pjcfranken@ziggo.nl

Bericht door pjcfranken@ziggo.nl »

Beste Art,

Heb eerder in deze lijn bezorgd gereageerd over deze vorm van geld inzamelen.Ook vragen aan Wouter gesteld over n verantwoording. Nooit n reactie op ontvangen, lees alleen maar; Doneer, ik strijd voor U en mijn bankrekening. Heb gelezen dat het bestuur van de LRCH ook heeft gedoneerd.
Het ware beter geweest in het kader van DE BELANGEN BEHARTIGING als het bestuur actie was gaan voeren i.p.v. van deze gelukzoekers (Wouter ), dan had je als vereniging inzicht kunnen vragen in de kosten/baten.

Begrijp ook niet, dat zo velen van ons geld storten in n bodemloze put.
Maar goed een ding weet ik zeker deze rechtsgang zal geen positieve uitspraak krijgen.

Peter & Linda
Art van Blondie

Bericht door Art van Blondie »

Hallo Peter,

Ik had je post gezien, maar ik wil het iets minder hard stellen dan jij. Ik vond die eerst 25 euro namelijk buitengewoon goed besteed. Wouter heeft echt wel zijn best gedaan en ook gezorgd voor wat positieve berichten in de media. Daarvoor was de berichtgeving ook veelal negatief voor de oldtimer. Dat het eindresultaat negatief was reken ik Wouter niet aan.

Maar inderdaad, als er geprocedeerd moet gaan worden, dan wil ik eerst meer informatie voordat ik geld in een bodemloze put ga gooien. Ook al is het "maar" 50 euro en is dat een schijntje vergeleken met wat ik zou moeten gaan betalen aan mrb.
Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat ik meteen een antwoord zou krijgen van Wouter, ik kan me voorstellen dat ze overspoeld worden met mails die echt niet allemaal gelezen worden. Maar ik denk wel dat als er meer mensen wat kritische vragen stellen en Wouter tegen 20 januari zijn beoogde bedrag niet bij elkaar heeft, dat hij dan wel wat meer openheid van zaken geeft in een poging toch wat meer bij elkaar te schrapen. En ik sluit ook niet uit dat, wanneer hij met steekhoudende argumenten komt, dat ik alsnog doneer.
In de hoek van de yanks, waarin ik ook zit, wordt in ieder geval veel kritischer gereageerd op het verzoek van Wouter dan hier in dit draadje gebeurd. Hoewel ik ook weer constateer dat de 'ik betaal blind' reacties aanzienlijk zijn afgenomen sinds er wat kritische reacties bij zijn gekomen.

Groet, Art
Larofun

Bericht door Larofun »

Om te beginnen snap ik alle emoties om in ieder geval "iets" te doen. Echter een nederlandse rechter is niet bevoegd om een formele wet te toetsen. Alleen wetgeving van lagere instanties zijn te toetsen. Rest dus alleen een beroep op strijd met europese regelgeving. Sluit me bij de vorige spreker aan m.b.t. de procedures grijs kenteken. Wil de integriteit van Wouter niet ter discussie stellen want met het voeren van procedures is nooit iets zeker of onzeker maar ik ga liever met de 50 euro de kroeg in een kater heb ik toch al.
Lennert

Bericht door Lennert »

Ik zou ook wel willen procederen tegen de mrb met andermans geld!
joke.eli@kpnmail.nl

Bericht door joke.eli@kpnmail.nl »

Ik heb in het voortraject twee keer een donatie gedaan, maar heb nu ook mijn twijfels.
Maar om nu te zeggen dat ik ook wel wil procederen met andermans geld vind ik veel te kort door de bocht.
Als Wouter procedeert doet hij dat voor alle Oldtimerliefhebbers die betrokken zijn bij deze wet en niet voor zichzelf.

Groeten en een fijne Kerst, Eli
BlueMotion

Bericht door BlueMotion »

Dus ik heb gedoneerd!
Peter

Bericht door Peter »

Ik heb indertijd de donatie van €25,- gedaan als steun voor al de activiteiten die o.a. Wouter heeft ondernomen. Ze hebben in ieder geval het thema goed op de agenda geplaatst, de juiste informatie vergaard en aangeleverd, en vele malen de publiciteit weten te halen.

Ook nu heb ik de €50 steun toegezegd om de juridische weg te bewandelen. Ik denk dat zij juridisch gezien (en daar heb ik ook een beetje verstand van) meerdere sterke punten hebben tegen deze regeling (de vierde wijziging in korte tijd). Zie ook de reactie van hun advocaat, prof. mr. Barkhuysen, op de website.

Ik hoop dan ook dat velen deze steun toezeggen zodat hun advocaat z.s.m. aan de slag kan. We kunnen er hopelijk allemaal van profiteren.

Peter
Henkjan

Bericht door Henkjan »

ik heb in ieder geval een toezegging gedaan om bij te dragen aan een rechtzaak.
volgens mij is er onlangs een uitspraak gedaan over de voorwaarden om in aanmerking te komen voor een camperkenteken. Het ging over de minimale hoogtemaat van 1.3 meter. Uitspraak is daarbij positief. Ik ben geen jurist, maar ik geef ze een kans. Naar mijn idee heeft de club van Wouter meer bereikt dan menig ander initiatief.

Henkjan
Marc-my-Words

Re: Wouter van Embden gaat procederen tegen mrb < Camper 1,30

Bericht door Marc-my-Words »

Henkjan Schreef:
-------------------------------------------------------
> ik heb in ieder geval een toezegging gedaan om bij
> te dragen aan een rechtzaak.
> volgens mij is er onlangs een uitspraak gedaan
> over de voorwaarden om in aanmerking te komen voor
> een camperkenteken. Het ging over de minimale
> hoogtemaat van 1.3 meter. Uitspraak is daarbij
> positief. Ik ben geen jurist, maar ik geef ze een
> kans. Naar mijn idee heeft de club van Wouter meer
> bereikt dan menig ander initiatief.
>
> Henkjan

Henkjan,

Weet je meer mbt de Camper & 1,3 hoogte.

Marc
Henkjan

Bericht door Henkjan »

Ik heb de uitspraak even opgezocht:
link naar bericht

link naar uitspraak

wat het nu betekend voor alle landrovers weet ik niet en of het echt te vergelijken is met de opheffing vrijstelling oldtimers weet ik ook niet. Maar soms kun je tegen de staat je gelijk krijgen.
gerard series 3 88

Bericht door gerard series 3 88 »

ook ik heb gedoneerd , hopen op een goede afloop
gr gerard
marcel 2

Bericht door marcel 2 »

Krijg ik vandaag op 20 december de gefreesde een blauwe brief van de belasting.
Hou je vast wat er in staat, ik geloof mijn ogen niet.

Ik krijg de standaard brief over vrijstelling voor de MRB vanaf 7 decemder op mijn oldtimer die ik pas geleden heb gekocht.
De brief is geschreven op 27 december 2013

groeten Marcel 2
Marc-my-Words

Bericht door Marc-my-Words »

't Is niet echt relevant mbt de vrijstelling zo lijkt mij.

Maarrrrr .... 't is wel relevant voor wie met een 1/4 camper-tarief wil gaan rijden.
Je moet dus nog wel aan veel eisen voldoen, maar niet meer aan de 170 cm eis omdat de auto "af-fabriek" de 130 cm niet haalt.
Dat wil zeggen dat een bescheiden verhoging + uitklap-dak tot de mogelijkheden behoort.

Marc
marcel 2

Bericht door marcel 2 »

volgens mij blijven ze deze brieven versturen, onderstaande gevonden op oldtimersliefhebbers op facebook

vrijstelling%2079%20dually%20klein.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5c70c5b24745777949186c030b1bc00b', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdownload%2F596533720412146%2Fvrijstelling%252079%2520dually%2520klein.jpg', 'https://www.facebook.com/download/596533720412146/vrijstelling%2079%20dually%20klein.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fdownload%2F596533720412146%2Fvrijstelling%252079%2520dually%2520klein.jpg', '', 16914607, 600, 600, 'Loading image ...', false);

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 20/12/2013 18:32 door marcel 2.
mike series 3 88

Bericht door mike series 3 88 »

Hey

Ik heb net mijn toestemming gegeven en ik ga mijn auto vanavond schorsen ik heb een series 3 diesel uit 1978
In het slechtste geval 4 jaar schorsen maar ja wel mooi de kans om hem nog wat verder naar me zin te maken
Ik Wil best wat betalen maar niet de volle mep voor een auto maar paar duizend km paar jaar rijdt

het is overigens een orgineel nl bestelauto dus is er nog wat met grijs kenteken te doen?
Hoeveel kost dat dan ?
Plaats reactie