GVD!!!
GVD!!!
wil net wegrijden, is er ingebroken in m'n 110: deur linksachter geforceerd, gereedschapskist weg, met a LOT of tools(grote Stanley kist) en m'n cubby + inhoud weg( twee Ray-Bans, TomTom, voltmeter,reserve schakelaars enz.) en een tweetal magneettrays ( met wisselgeld)
waaroim nemen deze eikels niet m'n radio of CB mee, is wat goedkoper te vervangen!!!
mocht er een zwarte Cubby worden aangeboden... give me a sign
waaroim nemen deze eikels niet m'n radio of CB mee, is wat goedkoper te vervangen!!!
mocht er een zwarte Cubby worden aangeboden... give me a sign
Re: GVD!!!
Wat 'n klojo's. Je ziet wel dat een radio tegenwoordig niet interessant meer is. Goed gereedschap blijft waardevol (ik neem aan dat ze het niet op gewicht hebben geselecteerd, zoals een paar bodemkunde-studenten overkwam in Italië: ingebroken en het krat met bodemmonsters was gestolen - voor de studenten uiterst waardevol, voor ieder ander uiterst waardeloos).
Marc
Marc
Yup
Voor de deur!
Reserve accu & prof. Startkabels laten liggen gelukkig;
En een halve reep chocola die niet van mij is...( CSI!)
Cubby kom ik ook nog wel overheen, maar 20 jaar gereedschap....
Fuck!!!!!!!
Voor de deur!
Reserve accu & prof. Startkabels laten liggen gelukkig;
En een halve reep chocola die niet van mij is...( CSI!)
Cubby kom ik ook nog wel overheen, maar 20 jaar gereedschap....
Fuck!!!!!!!
Ow wat vreselijk!, hier droom ik 's nachts van en dan haal ik al zoveel mogelijk er uit. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het heel $$%#%$$%$ voor je vind!!! Mocht je die lui vinden dan kunnen we nog eens zo'n touwtrekwedstrijdje tussen een Defender en een Dodge doen maar dan in plaats van een touw...
P.S. Van mijn ouders auto die ik een tijdje terug geleend had is ook achteruit ingeslagen, gelukkig niks gestolen (waarschijnlijk gestoord). Maar al die heisa die je dan hebt...
Succes met verzekeringswerkd en het verlies verwerken...
P.S. Van mijn ouders auto die ik een tijdje terug geleend had is ook achteruit ingeslagen, gelukkig niks gestolen (waarschijnlijk gestoord). Maar al die heisa die je dan hebt...
Succes met verzekeringswerkd en het verlies verwerken...
en dan de deur forceren, tsss... regelmatig dat ik (lees dochterlief) hem dicht gooit met de sleutels er nog in. Is met een inbusje binnen de minuut schadevrij te openen (wel even de deur netjes opvangen)....snappen die klojoos dan niets van echte auto's?
Wel goed balen van alle schade en ellende weer, sterkte ermee.
Groet, Wilberth
Wel goed balen van alle schade en ellende weer, sterkte ermee.
Groet, Wilberth
En het kan nog veeeeeeel sneller zonder schade, ik zal hier maar niet vertellen hoe...
Binnen 15 seconden heb ik nagenoeg elke defender open...
Binnen 15 seconden heb ik nagenoeg elke defender open...
Hopelijk is je verzekering wat coulanter dan de mijne (reisverzekering).
Goederen moeten in afgesloten dashboardkastje liggen (Uh ... die heeft een defender niet) of in de bagageruimte afgedekt door bagagehoes of hoedenplank (en die heeft ie ook niet).
Helaas pindakaas dan, niet gedekt door verzekering....
Succes met de afwikkeling van de schade.
Goederen moeten in afgesloten dashboardkastje liggen (Uh ... die heeft een defender niet) of in de bagageruimte afgedekt door bagagehoes of hoedenplank (en die heeft ie ook niet).
Helaas pindakaas dan, niet gedekt door verzekering....
Succes met de afwikkeling van de schade.
'n Bagagehoes oid is natuurlijk zo inelkaar geklust.
Ik heb achterin een betimmering met een solide vloertje, beter als een hoedenplank (want deze plank is niet pet, en ook niet voor hoeden, maar wel geschikt als slaapplaats (want in een 110 HT).
Marc
Ik heb achterin een betimmering met een solide vloertje, beter als een hoedenplank (want deze plank is niet pet, en ook niet voor hoeden, maar wel geschikt als slaapplaats (want in een 110 HT).
Marc
Dat is inderdaad KUT zeg!
Goed de tweede hands sites in de gaten houden of je spullen voorbij komen.
Zit er behalve de cubby box nog iets zeer herkenbaars tussen waar we op moeten letten?
Goed de tweede hands sites in de gaten houden of je spullen voorbij komen.
Zit er behalve de cubby box nog iets zeer herkenbaars tussen waar we op moeten letten?
ja, op maat gemaakte steeksleutel 24 voor m'n stopsolenoid
en een rode Bahco waterpomptang welke ik nog nooit ergens anders heb gezien ( met tandjes)
en verder a lot of Gedore steek/ringsleutels en een Snap-on dopsleutelset
en verder the usual:thermostaatje, pakkingen,reservelichtschakelaar,relais, spanningszoeker,hoop schroevendraaiers, oranje bandenlichter.....
en een rode Bahco waterpomptang welke ik nog nooit ergens anders heb gezien ( met tandjes)
en verder a lot of Gedore steek/ringsleutels en een Snap-on dopsleutelset
en verder the usual:thermostaatje, pakkingen,reservelichtschakelaar,relais, spanningszoeker,hoop schroevendraaiers, oranje bandenlichter.....
Als het kalf verdronken is dempt men de put.
Sorry , maar aangezien je in een grote stad woont is de kans reeel dat het niet de laatste keer is.
Snap dat je je spullen in de auto wilt laten liggen.
Misschien een kist monteren vast aan het chassis in de auto met een slot.
Wel een hele goede kist en een heel goed slot , hufterproof.
Zoals Paul ook aangeeft , een laro is zo open.
Als de rest maar moeilijk is , of niet te zien , of wel te zien en het duidelijk hopeloos maakt.
Standaard auto alarm ed vind ik persoonlijk maar niks(verzekering en de politie is ook niet mijn ding)
Hoop lawaai niemand komt kijken en iedereen ergert zich er aan.
Meestal sluit ik mijn wagen niet af , maar ik woon ook niet in een grote stad.
Massa-schakelaar met sleutel die je er uit kunt nemen kan ik je wel aanraden.(uit het zicht)
En een vrij goedkoop zelf gemaakt alarm , met minimaal 140 db en stroboskoop , IN de auto , met misschien verbinding met je mobiel.
Een bepaalde combinatie van geluid en licht maakt een mens .....erg onplezierig.
Veel succes er mee
Sorry , maar aangezien je in een grote stad woont is de kans reeel dat het niet de laatste keer is.
Snap dat je je spullen in de auto wilt laten liggen.
Misschien een kist monteren vast aan het chassis in de auto met een slot.
Wel een hele goede kist en een heel goed slot , hufterproof.
Zoals Paul ook aangeeft , een laro is zo open.
Als de rest maar moeilijk is , of niet te zien , of wel te zien en het duidelijk hopeloos maakt.
Standaard auto alarm ed vind ik persoonlijk maar niks(verzekering en de politie is ook niet mijn ding)
Hoop lawaai niemand komt kijken en iedereen ergert zich er aan.
Meestal sluit ik mijn wagen niet af , maar ik woon ook niet in een grote stad.
Massa-schakelaar met sleutel die je er uit kunt nemen kan ik je wel aanraden.(uit het zicht)
En een vrij goedkoop zelf gemaakt alarm , met minimaal 140 db en stroboskoop , IN de auto , met misschien verbinding met je mobiel.
Een bepaalde combinatie van geluid en licht maakt een mens .....erg onplezierig.
Veel succes er mee
Thanx, maar had een andere, en in A'dam gejat, zal vast niet in Limburg belanden