Ik ga a.s. zondag met een kennis een paar uurtjes 4x4 rijden rondom Heel/Beegden, weet iemand daar een leuke rit of een gebiedje waar je wat kunt spelen??
Gr, Bart
leuke 4x4 route rondom Heel/Beegden??
Re: leuke 4x4 route rondom Heel/Beegden??
Bart,
Ik denk het zelfde probleem als de rest van Nederland, dus overal de bekende borden. Bord C12 passeren kost €90,-
De Beegderheide is een voormalig militairoefenterrein maar tegenwoordig staatscrossbeheer...
Als er iemand iets leuk weet, laat maar horen
Landrover 90 V8 1985
Kirchroa
Ik denk het zelfde probleem als de rest van Nederland, dus overal de bekende borden. Bord C12 passeren kost €90,-
De Beegderheide is een voormalig militairoefenterrein maar tegenwoordig staatscrossbeheer...
Als er iemand iets leuk weet, laat maar horen
Landrover 90 V8 1985
Kirchroa
Budel, Soerendonk, je kunt er naar toe door langs de noord kant van het kanaal te rijden van Panheel naar Weert. Je mag ook nog (gedeeltelijk) door de Weerterbossen in Nederweert.
Ik weet ook nog verschillende wegen tussen de A73 Duitse grens ten zuiden van Roermond.
Limburgrover
Ik weet ook nog verschillende wegen tussen de A73 Duitse grens ten zuiden van Roermond.
Limburgrover
Bart,
Leuke dingen gevonden?
Gr.
Ivo
Landrover 90 V8 1985
Kirchroa
Leuke dingen gevonden?
Gr.
Ivo
Landrover 90 V8 1985
Kirchroa
Nee heb andere dingen gedaan, m'n hoofd stond er ook even niet naar. Wordt binnenkort vervolgd,
Gr, Bart
Gr, Bart