Smoelenboek
-
Henk Bossinade
Smoelenboek
Ik probeer nu al enige maanden in het smoelenboek geplaatst te worden( sinds 04 01 09 , ik heb werklijk alles al geprobeerd,(volgens de prikpagina beschreven regels ) ligt het nu echt aan mij ? Berry reageerd helaas niet op mijn mails van de afgelopen maanden . Vr gr Henk B.
-
Henk Bossinade
Re: Smoelenboek
Dank je wel Wompel voor de tip ,helaas heb ik al alles geprobeerd ook met alle wachtworden ,wie kan mij op een simpele manier uitleggen hoe ik mij kan aanmelden in het Smoelenboek Ik probeer het nu al enige maanden ,ik krijg het idee dat men ons niet wil hebben . Ik heb al meerdere malen( sinds enige
weken ) geprobeerd contact te krijgen met de beheerder, maar hij antwoord gewoon niet .Vr gr Henk
weken ) geprobeerd contact te krijgen met de beheerder, maar hij antwoord gewoon niet .Vr gr Henk
-
serine
dat is jammer(het beheer zou minimaal even een paar keer zijn snoet moeten laten zien...al is het maar om dit probleem ...aan vele mensen in een keer tegelijk uit te leggen op het bord zelf (*vraag aan het beheer...waneer komt hier de nieuwe lay out? )
de reden waarom ik niet in dat smoelenboek sta is omdat ik meer mensen voorbij heb zien komen met problemen
en als je er eenmaal in staat en je wil wat veranderen...lukt dat ook niet.
de reden waarom ik niet in dat smoelenboek sta is omdat ik meer mensen voorbij heb zien komen met problemen
en als je er eenmaal in staat en je wil wat veranderen...lukt dat ook niet.
-
rody
klopt, ik sta erin en wil al een jaar of anderhalf wat veranderen... Lukt niet! Ook reageren op berichtjes in de smoel lukt niet. Helaas iets waaraan kennelijk niets te doen is?
-
Henk Bossinade
Beste Cas,Ik ben er na 44 jaar M 37 en 31 jaar Landcruiser ervaring toch wel achter gekomen welke voertuigen VERREWEG superieur zijn aan de LR !!! Vr. Gr. Henk B.
-
Wompel
Ik heb net een andere foto geplaatst en de tekst veranderd. Ik kan er ook niks aan doen... Misschien moet je alles verwijderen en gewoon een nieuw profiel aanmaken.