I.v.m. de verkoop van mijn Series IIA uit 1967 (88", heb ik nog een setje ruitenwisserarmpjes liggen welke passen op de ronde as van de ruitenwissermotortjes. Deze heb ik gekocht maar nooit op de auto gemonteerd. DIT ZIJN DE ORIGINELE exemplaren verchroomd en nieuw meer nieuw te koop!!! Tevens, ORIGINELE RUITENWISSERS, passend op genoemde armen (NIEUW in verpakking) en 1 werkend ruitenwissermotortje en 1 gedemonteerde. Ook deze zijn (helaas) niet meer nieuw te koop!
Verder heb ik nog een origineel contactslot voor deze series liggen. Ook deze zijn bijna niet meer te koop.
VRPR
Armpjes: 25,=
Wissers: 25,=
Motors beiden: 75,=
Contactslot: 75,=
Indien iemand alles in één keer wil kopen, maak ik een speciale prijs hiervoor!
Tevens heb ik nog een hoedje voor een Mantec luchtinlaat, van een Defender, rubberhoekstukken (Model zoals origineel Defender, maar dan passend in de verzinkte Series bumpers en oudere Defender)
Ook heb ik nog een Roofrack te koop voor een Defender 90, verhoogddak, van het fabrikaat Hannibal. Compleet met trapje en opstapje. Tevens natuurlijk het bevestigingsmateriaal. Roofrack is zwart gespoten en in een prima staat. Vraagprijs 650,=. Materiaal Aluminium!
U kunt alles vinden met foto op marktplaats!
De liefhebber weet waarover ik het heb. Indien een goed bod dan komen we er zeker uit. Ik heb zelf veel geld moeten betalen voor sommige spullen, maar ben bereid hier met verlies afstand van te doen.
Email:
fred.vanderwal@xs4all.nl
Unieke onderdelen Series2/2A te koop
Re: Unieke onderdelen Series2/2A te koop
SUPER gaaf. Zet het op de landrover markt hier [landrover.paginamarkt.nl] want deze posting is morgen niet meer terug te vind2en.
Succes
Succes