Gegalvaniseerd chassis halen in UK

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jeroen

Gegalvaniseerd chassis halen in UK

Bericht door Jeroen »

Hallo allemaal.

Ik ben trotse eigenaar van een defender 110 en we zijn deze lekker aan het restaureren.

Wij zijn er achter dat het chassis totaal doorgerot is en wij willen een gegalvaniseerd chassis gaan monteren

De prijzen in nederland komen rond de 2000 euro ex btw .

In de uk zijn deze omgerekend ongeveer 1800 euro incl de btw.

Dus wij willen er in engeland eentje zelf halen alleen de reiskosten zijn pittig dus bij deze een oproep aan iedereen!!!!

Heeft iemand een chassis 110 defender over ( liefst een v8 maar geen must) of zijn er mensen met dit zelfde idee en dat wij dan de kosten delen want dan halen wij er geen 1 maar meerdere dus voor iedereen voordeliger.

Jullie kunnen mij bereiken via info@techmaster.nl

m.v.g.

Jeroen
Thimo

Re: Gegalvaniseerd chassis halen in UK

Bericht door Thimo »

Kijke een even verder op de paginamarkt, iemand in Gilze rijd af en toe naar en van Engeland m.b.t. chassis ( meen Marinus ).

Mvg Thimo.
Sander van Beek

Re: Gegalvaniseerd chassis halen in UK

Bericht door Sander van Beek »

Of zoek een aantal anderen en bestel samen. De verzendkosten blijven het zelfde of je nou 1 of 4 stuks bestelt. Je betaalt namelijk gewoon per vierkante meter op de vrachtwagen
Heb mijn chassis destijds met 3 anderen besteld, 300 euro verzendkosten / 3 = 100 euro de man. Kan niet je voor heen en weer rijden! We kregen bij Marsland zelfs nog wat korting omdat we er 3 tegelijk afnamen.
Plaats reactie