velgen vraag
velgen vraag
Wat voor stalen velgen kun je gebruiken op een 98er discovery.
Familie uit Oostenrijk wil namelijk de sneeuwbanden op aparte velgen zetten. ze hebben nu een dijk van een band op de LMvelg zitten maar die is weer bagger om mee in regen te rijden.
En wat mag zoeits ongeveer kosten
Jan Willem
Familie uit Oostenrijk wil namelijk de sneeuwbanden op aparte velgen zetten. ze hebben nu een dijk van een band op de LMvelg zitten maar die is weer bagger om mee in regen te rijden.
En wat mag zoeits ongeveer kosten
Jan Willem
Re: velgen vraag
ha die Jan Willem en...........en...................... kunnen we binnenkort een krabbeltje op-ut gips zetten??????????????????????
Fijne vakantie gehad?
Oja die velgen weet ik niks vanaf
wat wel belangrijk is of het een serie1 of 2 is de 2 heeft een andere steek
Ps. een mangel heeft deze een andere offset???
+/- zelfde als asverbreders???
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Fijne vakantie gehad?
Oja die velgen weet ik niks vanaf
wat wel belangrijk is of het een serie1 of 2 is de 2 heeft een andere steek
Ps. een mangel heeft deze een andere offset???
+/- zelfde als asverbreders???
Groeten Theo Kaufmann/Disco & RR6X4Carmichael
Re: velgen vraag
'98er Disco is een series II en heeft dezelfde steek als de Range Rover series II. Deze velgen worden vaak voor een appel en een ei aangeboden. Kijk bijvoorbeeld op E-bay. Er zijn ook stalen velgen maar die zijn niet echt dik gezaaid.
brede banden
Hallo,
Heb nieuwe bande op mijn 110. Zijn te breed en nu is mijn draaicirkel net zo groot als een olietanker. Raak ook steeds chassis bij inparkeren. Hoe los ik dat op?
Groet, McHale
Heb nieuwe bande op mijn 110. Zijn te breed en nu is mijn draaicirkel net zo groot als een olietanker. Raak ook steeds chassis bij inparkeren. Hoe los ik dat op?
Groet, McHale
Re: brede banden
Stelschroeven wat indraaien zodat ze je hockeysticks niet meer raken. Maar daar wordt de draaicirkel alleen maar groter van uiteraard.
Je zou eens naar velgen met wat meer off-set kunnen kijken, afhankelijk van je bandenmaat wellicht ook een slagje breder. En sommigen kiezen ook wel eens voor spoorverbreders. Of toch een bandenmaatje smaller?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/06/2013 17:30 door Dixo.
Je zou eens naar velgen met wat meer off-set kunnen kijken, afhankelijk van je bandenmaat wellicht ook een slagje breder. En sommigen kiezen ook wel eens voor spoorverbreders. Of toch een bandenmaatje smaller?
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 16/06/2013 17:30 door Dixo.
Er is niets van te zeggen... Sommigen (ik ook wel eens) nemen niet meer echt de moeite om het archief door te spitten, maar deze mr. McHale heeft zéér uitgebreidt in het archief zitten zoeken naar het juiste antwoord. En pas toen hij inmiddels 9 jaar terug was (...) vond hij een min of meer passend raadje...
Best een volhouder!
Teun met 'Bram' en 'Mudje', een 110 Td5 Stationwagon en een Polynorm kwarttonner
Best een volhouder!
Teun met 'Bram' en 'Mudje', een 110 Td5 Stationwagon en een Polynorm kwarttonner
Waar het wiel de chasisbalken raken, een stukje uit het binnenspatbord knippen. En boven op de balk een rol monteren,zodat het wiel de chasisbalk net niet raakt. Succes. gr. Juppe..