Waarde range rover classic zonder kenteken

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Wim1962

Waarde range rover classic zonder kenteken

Bericht door Wim1962 »

Het kenteken van de range rover van een collega is ingenomen ivm.illegale ombouw. Het betreft een 1992 Classic, domweg een '82 serienummer op chassis gelast.
Wat is deze auto, die verder in goede staat verkeerd, nu nog waard voor onderdelen e.d.? Ligt een 3.9 V8 automaat en LPG in

Ben zelf geen kenner dus ben wel benieuwd wat jullie idee is

Thnx!
Bart van Dessel

Re: Waarde range rover classic zonder kenteken

Bericht door Bart van Dessel »

Zoiets is rond € 750,- waard denk ik. Onderdelen handel ligt volledig op z'n gat. LPG installaties komen er heel veel beschikbaar in januari dankzij Dhr Weekers. Wanneer is het kenteken ingenomen? Bij routinecontrole of bij bezoek aan RDW?

Gr, Bart
Wim1962

Bericht door Wim1962 »

Phoe, daar zal hij niet blij van worden.
Vorige week, de auto was pas een paar weken in bezit toen hij een oproep kreeg van de RDW voor een keuring/controle oid, hij had schijnbaar nog 'geluk' met de boete omdat ie m nog maar net had, die moet nog komen...

Hij wist trouwes wel dat de wagen nie klopte, dus wel beetje eigen schult dikke bult verhaal
Michel WaZ

Bericht door Michel WaZ »

Staan zat legale met kenteken chassis te koop, kosten ook niet zoveel. Mooi project om te doen, kan je collega meteen alles onderhanden nemen. Vraag de verkoper om het chassis nr en check dit bij de instanties .
Demonteren is ook een optie, alleen een reuze klus om alles te verkopen. Motor en versnellingsbak is zo wie zo een probleem denk ik........geen papieren meer.
Het is net wat Bart zegt, alles ligt op z,n reet met dank aan die zure mannetjes in Den Haag.
Als je collega wist dat er wat " aan de hand " was met deze RRC is hij niet zo slim bezig geweest.

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 09/08/2013 15:17 door Michel WaZ.
Andtee

Bericht door Andtee »

gevalletje eigen schuld dikke bult dus !
Nijhuis

Bericht door Nijhuis »

Weer 1 die dus 'random' opgeroepen is voor identificatie...
Dixo

Bericht door Dixo »

Dat er nog maar veel mogen volgen
Jup haans-klunder

Bericht door Jup haans-klunder »

Anderhalve week na het Sortout; is het Prinsjesdag. Ik droom nog steeds. gr. Juppe.
Michael

Bericht door Michael »

Je kan die RRC ombouwen tot offroad speeltje. Dan kan je er nog jaren veel plezier van hebben.
Je moet hem dan wel op een autoambulance vervoeren en een leuke wagen om het spul te trekken. Bv. Een legale RRC , disco of het mooiste een leuke defender.

Zo zou ik het doen, maar ja je vriend moet dan wel van terreinrijden houden een rijbewijs E hebben en een andere wagen.
Succes
Plaats reactie