Ashtree Landrover

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jarne

Ashtree Landrover

Bericht door jarne »

Hoi,

Heeft iemand hier ervaring met Ashtree Landrover schutborden???
Goede kwaliteit/prijs???

Groeten.
VeeTee

Re: Ashtree Landrover

Bericht door VeeTee »

Als ik me niet vergis heeft Gerard (D&G) er een in z'n 90. Gegalvaniseerd, ik moeSt er bijna mijn zonnebril bij opzetten

Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2013 17:18 door VeeTee.
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

Zeer hulpvaardige man die mooi werk aflevert.
M'n vader heeft net een schutbord gehad van hem voor een serie 1 project.

grtn

RoLandRover
D&G

Bericht door D&G »

Inderdaad ;-)

Ik heb een uitmuntend mooi schutbord. Heel blij mee. Maar ik weet ook dat er mensen zijn die mindere ervaringen hebben. Dat was wel meer in de begin periode...

G
jarne

Bericht door jarne »

Hoi,

Wat heeft dat je vader gekost als ik vragen mag??? (aanschaf en verzenden)
Ik ben zelf een serie 2 schutbord aan het opknappen maar de kwaliteit van de losse las delen vallen mij best tegen, het ziet er leuk uit totdat je het gaat monteren.
En ik geloof dat de Ashtree schutborden ook gegalvaniseerd zijn?

Groeten, Jarne.
RoLandrover

Bericht door RoLandrover »

Ik kan me voorstellen dat de beste man soms te vriendelijk is en soms dingen belooft qua transport e.d. die hij niet helemaal (op tijd) waar kan maken.

Zo zouden wij een motorblok bij hem halen op Billing. Eenmaal daar was het blok al voor ons uit op een hele lange weg naar Friesland.
Prima bedoeld maar wel handig als hij eerst overleg pleegt

Hij is denk ik een vak hobbyist die net niet de slag kan maken naar een serieuze onderneming (misschien maar beter ook )

Voor prijzen moet je de Mr. Ashtree zelf maar vragen. Voor verzenden ook want ons schutbord zou eerst naar een beurs in Groningen komen maar even later hadden ze andere zaken in Nederland en kwamen ze langs aan huis met het hele ding.. Wil je zekerheid laat hem het ding dan gewoon verzenden. .

grtn

RoLandRover
Hans Keyzer

Bericht door Hans Keyzer »

heb van hem prima schutbord, wel gebruikt met prima laswerk en gegalvani., kwam het in Egmond afleveren, kreeg korting ivm inleveren verrot schutbord, ook voorfront gegalv meegenomen, kwam op de dag en uur afspraak na totaal rond de €950 incl transport (wel een paar jaar geleden)
Ad

Bericht door Ad »

Geen schutbord, wel onderdeuren besteld.
Kwaliteit is prima. Hele aardige mensen.

Afspraken nakomen over afleveren etc. lijkt ze wat lastig af te gaan.
Uiteindelijk kwamen ze 1,5 dag later dan beloofd de onderdeuren brengen. Niet fijn want mijn vriendin zat op me te wachten met de kleine, terwijl zij weg moest. Hoefde als goedmakertje de transportkosten niet te betalen.

Mijn achterdeuren (ook onderdeuren) zijn inmiddels ook een maand over tijd. Zouden 24 juni bezorgd worden. Nu staat verzenden voor medio Augustus op de agenda. Tzt komen ze mijn oude onderdeuren als exchange ophalen.

Per saldo: geen snelle service. Maar toch wel tevreden.
Plaats reactie