Tja dat is dus het enigste wat naar mijn idee een zinnige oplossing was om mijn hobby nog een half jaar ( 3 maanden?) per jaar voort te zetten.
Ik ga nu van 2400 euro per jaar naar 1572 per jaar kwa belasting..... en met de auto aanpassingen kan ik mee leven ( ieder nadeel heeft ook weer zijn voordeel)
Heb een tussen schot moeten plaatsen ( ondanks mijn verhoogt dakje) pffffff.... hun wilde dat en dan moet dat van hun en heb me daar maar bij neergelegd.
Oke ik moest laatst gips plaatjes halen... duhhhhh... paste er niet meer in gvd.... ( maar oke ik heb nog een inpreal dus probleem met wat meer geklauter en afbinden opgelost).
Mijn speakers in tussenschot geven een veel mooier rechtstreeks geluid, en ook in de winter zal de kachel alleen maar de cabine hoeven te verwarmen LOL.
Door mijn dichte zijkant heb ik intussen kwa zicht al 2 autos een achterraam uit gereden.... ( op nieuw leren spiegelen en eventueel een achteruit camera zal dit moeten oplossen).
Trouwens bij de aanrijdingen was mijn eigen schade 10 euro LOL .... een lucas achterlicht kapje waar roan 4x4 nog een hele doos van had liggen

Ach wat.... veranderingen doen meestal pijn... maar wat crea thea gedachten lost dat vaak wel weer op..... ( ondanks dat het vertrouwen in de regering wel weer een flinke deuk heeft op gelopen

Have a nice weekend
Groetjes Tonny