oei. Hopelijk geen ernstig letsel

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Bart74

oei. Hopelijk geen ernstig letsel

Bericht door Bart74 »

Las dit net: [www.newspower.nl]

Hopelijk hebben de mensen geen ernstig letsel.
RobSLaro

Re: oei. Hopelijk geen ernstig letsel

Bericht door RobSLaro »

Phoe dat ziet er niet goed uit ?!?!?
We hopen er maar het beste van.
Marc-my-Words

Bericht door Marc-my-Words »

Tja, vrolijk word je hier niet van.

En of het wat zegt ... in de rand kreeg ik "Taxi nodig" en "Scootmobiel nodig" als eerste advertenties.
Hoe komen ze erop ...

Anyway, ik hoop dat de 1975 LandRover een leuke taxatie heeft laten opstellen, want achteraf de waarde op een redelijk niveau krijgen is lastig.
Over anderhalf jaar belastingvrij, dat moet de waarde in ieder geval wel opkrikken.

Marc
Benno

Bericht door Benno »

Zie je, eigenlijk zijn die dingen van ons levensgevaarlijk. it is een ongelukje met een Corsa. Weegt de helft van een laro. Die bestuurder heeft niets. De drie landroverrijders zijn allemaal (flink) gewond. Wordt tijd dat ze die dingen gaan verbieden

groet,

Benno
Hans (draakje)

Bericht door Hans (draakje) »

Ik zou eerder pleiten voor het monteren van een rolkooi. Iedere Defender gaat gewoon plat bij een koprol vanwege ons dak wat ongeveer de sterkte heeft van een bungalowtent. Ik ben erg blij met mijn rolkooi in mij Defender die ik helaas ook al een keer nodig heb gehad. Afgezien van wat materiële schade was er toen geen letsel aan de inzittenden. Het valt mij op dat er maar zo weinig Defenders rondrijden met een rolkooi. Maar daar heeft deze bestuurder ook niets aan, net als iedereen hoop ik dat het goed afloopt en dat iedereen met de schrik vrij komt.
Hans
Alexu

Bericht door Alexu »

De opels corsa's??
Marc-my-Words

Dat kan geen ernstig letsel zijn, een Opel Corsa minder maakt de weg mooier.
jonvanschilt

Bericht door jonvanschilt »

Die bestuurder was ik dus. Ongelooflijk veel geluk gehad. Paar gebroken ribben en de kop bont en blauw. Bijrijder heeft enkele hechtingen in zijn gezicht en een pijnlijke neus. Andere inzittenden en het echtpaar in de corsa vrijwel ongedeerd. Echt heel veel engeltjes op onze schouders gehad.
Groeten,
Jon

PS over die koppakking hoef ik me nu in elk geval geen zorgen meer te maken:

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/08/2013 00:57 door jonvanschilt.
jonvanschilt

Sorry, dat icoontje was niet de bedoeling. Ongepast. Moest een knipoog zijn.
Marc-my-Words

Jon,
Noem dat maar "geluk". Gebroken ribben is niet niks, en je komt daar nooit meer helemaal van af.
Als de schuldvraag zo duidelijk is als in het nieuwsberichtje dan zou ik binnenkort maar eens langs een letselschade-advocaat gaan, dat hoeft je bij een duidelijke schuldvraag niks te kosten en kan je heel wat opleveren ... dwz: je ribben worden er niet beter van maar het ongemak heeft zo z'n prijs en dus zou je maar zo een aardige tegemoetkoming kunnen krijgen. (Ik ken iemand die ondersteboven gereden werd en daar duurzaam letsel aan overhield en die een aardige som op zijn rekening tegemoet kan zien.)
Marc

PS Met "wijzigen" (helemaal onderaan je bericht) kan je ook het icoontje aanpassen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/08/2013 15:13 door Marc-my-Words.
Tom_RRC

Bericht door Tom_RRC »

Oef, kom je idd goed weg... En nu? Herbouwen?
Bart74

Bericht door Bart74 »

Bewaar hem voor de winter... Kun je hem opknappen als je wilt. Nu eerst beter worden. Zo had je je vakantie niet gepland
Jos Daalmans

Bericht door Jos Daalmans »

Blij te horen dat er geen zeer ernstige klappen zijn gemaakt. Een Laro kun je altijd nog opknappen, maar zoals gezegd, vanaf de bovenkant van de spatborden en de Tub hebben we tentstokken op onze Laro's.

Ik vind het jammer om zo een rolkooi op onze Ninety te zetten. Zou een rolbeugel binnen in, net achter de voorstoelen niet voldoende zijn? De stoeltjes achterin zouden wat korter op elkaar kunnen staan, zodat een schuine stang/buis van boven naar de rear crossmember kan lopen.
Ik heb me er eigenlijk nooit in verdiept, maar deze foto doet me toch wel schrikken.

Beterschap met je chassis, uhhh ribbenkast,

Jos
jonvanschilt

Dank voor de bemoedigende woorden en het gaat vandaag alweer een stuk beter dan gisteren. Doet wel verrekte pijn, zo'n haperende ribbenkast. Elk kuchje. Allemachtig. En a, daar gaat je vakantie. Maar goed, ik kan het nog navertellen.

Groeten,
Jon
Plaats reactie