OT: Geen captcha meer

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Joost-SIIa

OT: Geen captcha meer

Bericht door Joost-SIIa »

Sinds kort krijg ik geen captcha-code meer aangeleverd bij het reactie-blok. Staat of tekst 'captcha' of blokje met kruis erdoor.
Daarvoor een poos soms wel en dan weer niet. Een captcha-test via een daarvoor bedoelde site werkt echter wel.
( Als ik niet ingelogd ben dus, bij wel ingelogd heb je het uiteraard niet nodig.)
Ligt dit aan landrover.pagina of mijn software ( laptop/pc met Firefox met/zonder Adblocker) en hebben meer mensen hier last van ?

Grtz.
Dirk-iep

Re: OT: Geen captcha meer

Bericht door Dirk-iep »

Ik had hier ook last van, op zowel Firefox als Internet Explorer

Edit:
En iedere keer nadat ik (ingelogd) een bericht post krijg ik de volgende pagina:
[landrover.startpagina.nl]

Het bericht wordt wel geplaatst

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30/07/2013 18:03 door Dirk-iep.
Frank Peek

Bericht door Frank Peek »

Ja. Ik heb ook al dagen dit probleem en kan geen berichten plaatsen of reageren op dit onderwerp. Toevallig werkt het nu weer even en kan ik reageren. Ik denk dat vele hier last van hebben. Het probleem deed zich op alle computer voor die ik afgelopen week heb geprobeerd. Ook op de Ipad en Samsung smartphone geen captcha code zichtbaar maar een rood kruis.

Hoop dat dit wordt opgelost want anders moet ik weer wachten met reageren tot er weer eens een kans komt dat ik wel een code krijg.

B.v.d.

Frank Peek
Jopie

Bericht door Jopie »

Sinds de laatste Adobe-Acrobat-update werkt het bij mij opeens weer wel. Toeval of heeft er iemand ingegrepen ?
Frank Peek

Bericht door Frank Peek »

Meteen na mijn eerste bericht geen captcha meer. Nu weer wel op de Ipad maar niet op mijn privé computer en laptop van het werk. Denk dat veel prikkers hier last van hebben maar niet kunnen reageren. Iemand een idee waardoor dit komt? Ik heb geen update geïnstalleerd.

B.v.d.

Frank Peek
Plaats reactie