Beste prikkers,
Eindelijk kan ik 2 SU HIF 44 gaan monteren, van 4 HIF44, 2 goede gemaakt. Achter in de tuin op een oud manifold even een proefopstelling gemaakt om te kijken wat ik nog meer nodig heb.
Alles werkt naar behoren en ik heb het compleet, behalve de gaskabel.......................De handchoke gaat wel werken denk ik die kan je van bovenaf de carb monteren met een tonnetje.
De bediening van het gas zit aan de zelfde kant als de Stromberg,s ,maar gasgeven is precies 180 gr de andere kant op, mooi voor een RHD, maar voor mij LHD knudde want de originele gaskabel is te kort.
Ik heb nog niet naar de bevestiging op het gaspedaal gekeken, maar dat zal wel weer op een speciale manier gemonteerd zijn.
Zal wel een bezoekje worden aan de kabelboer of is er een truukje?
Groet Michel WaZ
RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
SU HIF 44 gaskabel
Re: SU HIF 44 gaskabel
Hallo Gerard,
Ja, die zit alleen nog op het manifold van m,n proef opstelling. Nu je begint over het tonnetje valt het kwartje bij me.................................Ha ha ha lekker slim van me!
Het tonnetje in het oogje van het heveltje en de binnenkabel aan het bevestigingspunt op het manifold , hoe simpel kan het zijn.
Bedankt voor het wakker maken, deze input had ik net even nodig ik wilde al kijken of ik het mechanisme van de Strombergs over kon zetten.
Groet Michel WaZ
RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
Ja, die zit alleen nog op het manifold van m,n proef opstelling. Nu je begint over het tonnetje valt het kwartje bij me.................................Ha ha ha lekker slim van me!
Het tonnetje in het oogje van het heveltje en de binnenkabel aan het bevestigingspunt op het manifold , hoe simpel kan het zijn.
Bedankt voor het wakker maken, deze input had ik net even nodig ik wilde al kijken of ik het mechanisme van de Strombergs over kon zetten.
Groet Michel WaZ