Na een slechte ervaring met een goedkoop setje ben ik op zoek naar een alternatief voor een centrale deurvergrendeling. Wie heeft goede ervaringen? (liever nu een paar tientjes extra uitgeven dan straks uren storing zoeken..)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 24/06/2013 22:22 door 110country.
Centrale deurvergrendeling eerste type push-button deuren defend
Re: Centrale deurvergrendeling eerste type push-button deuren de
De zwaardere motoren van "Spal" hebben mijn voorkeur, ik gebruikze als vervanger bij discovery 1's en Rangerover classic's de spalmotor is een fatsoenlijke tandheugel systeem ipv hat electro magneetische kogel systeem zoals bij de Classic.
Ook de prijs is heel interesant, van af + - 10 euro per stuk de zwwardere zijn wel wat duurder.
ze zijn te krijgen tot 4 KG trek/duw kracht dat moet meer dan genoeg zijn om de gemiddelde krokante Defender deur dubbel te vouwen
OOk zijn ze in deiverse uitvoeringen, 2 draads ( volg motor ) en 3 - 5 - 6 draads stuur motoren, ook werken ze met de meeste alarmsystemen /centraalvergrendelings stuur eenheden.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
'81 Range Rover Classic 2 Deurs Td5 ( Under construction )
Ook de prijs is heel interesant, van af + - 10 euro per stuk de zwwardere zijn wel wat duurder.
ze zijn te krijgen tot 4 KG trek/duw kracht dat moet meer dan genoeg zijn om de gemiddelde krokante Defender deur dubbel te vouwen
OOk zijn ze in deiverse uitvoeringen, 2 draads ( volg motor ) en 3 - 5 - 6 draads stuur motoren, ook werken ze met de meeste alarmsystemen /centraalvergrendelings stuur eenheden.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
Beste Andrew,
bedankt voor je reactie! Heb je ook een adres waar ik deze kan kopen?
Groet
bedankt voor je reactie! Heb je ook een adres waar ik deze kan kopen?
Groet
Ik heb dit setje (http://www.car-secure.nl/site/beveiliging-elecktro/centrale-deurvergrendeling/cv-compleet-met-luxe-handzenders-zonder-knipperlicht-detail) in mn 110 ingebouwd met de late lift-up deuren met draairamen, werkt prima!
Er zijn tal van NL se webshops die ze verkopen en ook een hoop aanbieders op Marktplaats, shop even rond voor het juiste motortje en prijs.
Ik koop ze meestal via een van de aanbieders op MP, en anders via de eeste beste webshop die naar voren komt in Google.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5
Ik koop ze meestal via een van de aanbieders op MP, en anders via de eeste beste webshop die naar voren komt in Google.
Groetjes, Andrew
'99 Discovery 2 Td5