Hoi,
Vorige week met de Range Rover (1995 LPG 3.9 V8) richting Italië gereden, in Zwitserland de tank even vol benzine gegooid (daar voordeligst en LPG is niet overal verkrijgbaar) en "sindsdien" (wel na een paar uur rijden) hoor ik een raar geluid, een beetje een combi van gebonk en geborrel, vanuit de achterbak. Zowel als ik rij, als bij stil staan. Normaal gesproken heb ik de benzinetank max half vol, dus ik dacht dat het daar iets mee te maken kan hebben.
Het 'geborrel' komt vanuit een soort kunststof tank rechts in de achterbak, iemand enig idee?
Ik merk niets aan de auto en heb er dus ook gewoon mee door gereden, nu pas een camping met WIFI.
Alvast bedankt!
Gr. Bas
Geborrel achterin RRC
Re: Geborrel achterin RRC
Ik weet het niet zeker maar doe een gooi.............de brandstofpomp in de tank die dit geluid maakt?
Gr. neef Henk
Gr. neef Henk
....kunststof tank rechts in de achterbak.... Je bedoelt toch niet de subwoofer ??
Grt Paul
Grt Paul
Haha, serieus... Subwoofer!? Net even gecheckt en inderdaad, het 'borrelende geluid' kwam uit de subwoofer Nooit geweten dat die daar zat. Ik ga me in de hangmat even zitten schamen, dat ik me daar 2 dagen druk om heb gemaakt! In ieder geval bedank jullie voor de reacties!!
Bas
Bas