Tita toverlaro
Geplaatst: di 18 jun 2013, 00:38
Voor drie weken de bak van mijn lightweight vervangen, omdat de achterste krukaskeerring niet helemaal lekvrij was, deze meteen maar even vervangen. Alles opgebouwd, starten, lopen en lekken uit het vliegwielhuis als een malle.
Enfin, bak er weer onderuit, weer een nieuwe krukaskeerring erin, bak er weer onder etc en weer lekken als een malle.
Daar word zelfs een verwoed sleutelaar niet blij van.
Paar dagen laten staan/links laten liggen. Voor de aardigheid vandaag nog weer even gestart, niet meer lekken, 30 km gereden, onderweg enkele keren gecheckt, nog steeds zo droog als de woestijn.
Kennelijk heeft de keerring zich gezet en dicht ie nu wel goed af.
Er zit voldoende olie in ook, dus ik hoop dat het zo blijft.
Zo nu eerst een.........
Roelof
Enfin, bak er weer onderuit, weer een nieuwe krukaskeerring erin, bak er weer onder etc en weer lekken als een malle.
Daar word zelfs een verwoed sleutelaar niet blij van.
Paar dagen laten staan/links laten liggen. Voor de aardigheid vandaag nog weer even gestart, niet meer lekken, 30 km gereden, onderweg enkele keren gecheckt, nog steeds zo droog als de woestijn.
Kennelijk heeft de keerring zich gezet en dicht ie nu wel goed af.
Er zit voldoende olie in ook, dus ik hoop dat het zo blijft.
Zo nu eerst een.........
Roelof