Heren en dames,
Hoe schatten jullie de kansen in voor het succesvol importeren van een Engelse begin 70's RRC met originele assen en motor nummer op V5 gelijk aan het motornummer in de auto en VIN op de juiste plek en zichtbaar maar wel met een nette 90 body erop?
Staat in Engeland te koop, kost best wat maar is wel een leuk ding. Ziet er zo op het eerste oog ook wel netjes uit!
Ben wel benieuwd wat de RDW mannen daarvan zullen vinden!
70's RRC chassis met 90 body importeren
Re: 70's RRC chassis met 90 body importeren
Precies, informeren bij de RDW, liefst per email want dan heb je het gelijk op papier staan. Als zij er geen moeite mee hebben dan hebben wij het hier ook niet. Ik bedoel te zeggen dat er hier wel 100 prikkers kunnen roepen hoe het zit maar de RDW/ belastingdienst bepaald het toch.
Gr. neef Henk
Gr. neef Henk
Re: 70's RRC chassis met 90 body importeren
Deze heeft ook een kenteken gekregen en is in dezelfde strekking gebouwd.
[link.marktplaats.nl]
Blijft apart met die kleine achterdeurtjes.
[link.marktplaats.nl]
Blijft apart met die kleine achterdeurtjes.
Re: 70's RRC chassis met 90 body importeren
Dat is een raar ding!
Zal wel 100" zijn. Die 10" is van de achter deuren afgehaald lijkt het.
Wel een mooi project, is vast met voldoende aandacht en geld iets moois van te maken.
Zal wel 100" zijn. Die 10" is van de achter deuren afgehaald lijkt het.
Wel een mooi project, is vast met voldoende aandacht en geld iets moois van te maken.
Re: 70's RRC chassis met 90 body importeren
'Staat netjes als V8 op kenteken', maar de cilinderinhoud klopt dan weer niet. Wel staat het chassisnummer ergens anders dan normaal, wat zou kunnen duiden op een RDW herinslag. Maar ach, zou er wel even kritisch naar kijken
Ken de auto verder niet, noch de verkoper.
Ken de auto verder niet, noch de verkoper.