109 6cil renovatie
109 6cil renovatie
hallo prikkers
mijn naam is jos en ik ben nieuw op dit gebeuren
ik ben wel bekent met land rovers maar sinds een paar maanden heb ik nu een computer en er gaat een wereld voor me open op t gebied van info
dus bij deze..
eerste lr een s3 88 1977 ik was toen 19
chassis verrot dus gegalvaniseerd eronder staat nu nog steeds in de schuur ben nu 42
ok toen een rover sd1 van der plas 3.5 v8 ....juist!
wilde toch weer land rover werd lightweith 88 benzine 1981 staat ook nog in de schuur!
toen een mini....weer engels
toch terug naar land rover werd 110 3.5v8 op lpg geel kenteken was beetje duur toen al dus
toen kwam de defender 110 hcpu 200tdi een beer van een wagen en deze is nu al 17 jaar mn vriend
maar den haag maakt meer kapot dan je zou willen en voor 385 per kwartaal gaat de vriendschap niet over maar ga je wel op zoek
dus werd het een 109 uit 1979 met een 6 cilinder benzine wel voor dat den haag met de nieuwe z**i kwam dus wat dat betreft kom ik goed weg
wel nu land rovers yes! serie 3 nog beter maar......... 6 cilinders?
graag zou ik willen weten of er 6 cilinders in de buurt van alkmaar noord holland rond rijden want mijn zescil gaat voor renovatie en voor back up of ff afkijken hoe t ook al weer zat is t wel leuk/makkelijk/interrsant dan met je neus in t part catelog en of op de pc
ik hoop dat er 6 cilinders reageren [andere lr,s zijn ook welkom natuurlijk]
de 110 hcpu blijft nog ff tot dat de leigtwieght apk gekeurt is dan kan hij t zware werk over nemen totdat de 6cil kan gaan doen waar voor ie gekocht is.....
nl genieten!!!!
ps de de s3 88 en de leightweight gaan nooit meer weg en de hcpu.... komt waarschijnlijk ook voor ...jaar in de schuur
DEN HAAG BEDANKT verder met de 6cil
groet jos en zescil
mijn naam is jos en ik ben nieuw op dit gebeuren
ik ben wel bekent met land rovers maar sinds een paar maanden heb ik nu een computer en er gaat een wereld voor me open op t gebied van info
dus bij deze..
eerste lr een s3 88 1977 ik was toen 19
chassis verrot dus gegalvaniseerd eronder staat nu nog steeds in de schuur ben nu 42
ok toen een rover sd1 van der plas 3.5 v8 ....juist!
wilde toch weer land rover werd lightweith 88 benzine 1981 staat ook nog in de schuur!
toen een mini....weer engels
toch terug naar land rover werd 110 3.5v8 op lpg geel kenteken was beetje duur toen al dus
toen kwam de defender 110 hcpu 200tdi een beer van een wagen en deze is nu al 17 jaar mn vriend
maar den haag maakt meer kapot dan je zou willen en voor 385 per kwartaal gaat de vriendschap niet over maar ga je wel op zoek
dus werd het een 109 uit 1979 met een 6 cilinder benzine wel voor dat den haag met de nieuwe z**i kwam dus wat dat betreft kom ik goed weg
wel nu land rovers yes! serie 3 nog beter maar......... 6 cilinders?
graag zou ik willen weten of er 6 cilinders in de buurt van alkmaar noord holland rond rijden want mijn zescil gaat voor renovatie en voor back up of ff afkijken hoe t ook al weer zat is t wel leuk/makkelijk/interrsant dan met je neus in t part catelog en of op de pc
ik hoop dat er 6 cilinders reageren [andere lr,s zijn ook welkom natuurlijk]
de 110 hcpu blijft nog ff tot dat de leigtwieght apk gekeurt is dan kan hij t zware werk over nemen totdat de 6cil kan gaan doen waar voor ie gekocht is.....
nl genieten!!!!
ps de de s3 88 en de leightweight gaan nooit meer weg en de hcpu.... komt waarschijnlijk ook voor ...jaar in de schuur
DEN HAAG BEDANKT verder met de 6cil
groet jos en zescil
Re: 109 6cil renovatie
Welkom Jos!
Staat een schat van informatie op het wereldwijde web. Een tijd geleden is er een keer een zescilinder treffen geweest meen ik, wellicht een idee om dat weer eens nieuw leven in te blazen?
Succes met de renovatie!
Staat een schat van informatie op het wereldwijde web. Een tijd geleden is er een keer een zescilinder treffen geweest meen ik, wellicht een idee om dat weer eens nieuw leven in te blazen?
Succes met de renovatie!
Ik heb zelf een 2.6 6pot. Helaas andere kant van het land! Leuke motor -sommige dingen wat lastiger om aan te werken dan een 2 1/4. Onderdelen zijn -op een paar dingen na- redelijk te vinden. Veel onderdelen koop ik bij landro.nl, rob heeft gelukkig veel 6-cilinder spul op voorraad!
Hoi Jos, welkom op dit forum! Ook ik bekijk dit forum dagelijks! Onuitputtelijke bron van informatie en informatie delen.
Een vriend van mij heeft een 6-cilinder 109 serie 3. Hij zit niet vaak op dit forum dus ik zal hem je vraag toesturen. We wonen beide in Katwijk, op zich niet heel ver van Alkmaar!
Als er een treffen is van 6-cilinders (of is geweest) dan weet ik zeker dat hij geinteresseerd is! Weet iemand anders of dit in het verleden al heeft plaatsgevonden?
110 '86 300tdi Katteker
"Aut viam inveniam aut faciam"
Een vriend van mij heeft een 6-cilinder 109 serie 3. Hij zit niet vaak op dit forum dus ik zal hem je vraag toesturen. We wonen beide in Katwijk, op zich niet heel ver van Alkmaar!
Als er een treffen is van 6-cilinders (of is geweest) dan weet ik zeker dat hij geinteresseerd is! Weet iemand anders of dit in het verleden al heeft plaatsgevonden?
110 '86 300tdi Katteker
"Aut viam inveniam aut faciam"
Hallo Jos,
Op het kennemer treffen vorige donderdag was er een serie 2 109 met 6 pitter (benzine en lpg), komt uit ijmuiden
Alleen weet ik niet welke naam er bij die 109 hoort...
groetjes, Fenna
Op het kennemer treffen vorige donderdag was er een serie 2 109 met 6 pitter (benzine en lpg), komt uit ijmuiden
Alleen weet ik niet welke naam er bij die 109 hoort...
groetjes, Fenna
Hoi,
Hier (Emmen) ook 1 rijdende 6 pitter (serie IIa) en een Serie III 6 pitter in compleet gedemonteerde staat en heleboel reservedelen.
Ondertussen redelijk wat kennis (en adresjes waar die kennis wel is...) verzameld dus als je vragen hebt, stel ze maar!
Die serie III moet weer rijdend worden, maar gezondheid gooit roet in het eten...
Landro is zeker een aanrader, en verder is vrijwel elk onderdeel nog wel te vinden, desnoods aan de andere kant van de plas!
Ik zal absoluut deze week even tijd maken om op je mail te reageren Jos!
Hier (Emmen) ook 1 rijdende 6 pitter (serie IIa) en een Serie III 6 pitter in compleet gedemonteerde staat en heleboel reservedelen.
Ondertussen redelijk wat kennis (en adresjes waar die kennis wel is...) verzameld dus als je vragen hebt, stel ze maar!
Die serie III moet weer rijdend worden, maar gezondheid gooit roet in het eten...
Landro is zeker een aanrader, en verder is vrijwel elk onderdeel nog wel te vinden, desnoods aan de andere kant van de plas!
Ik zal absoluut deze week even tijd maken om op je mail te reageren Jos!
hallo Jos,
Die series IIA 6 cilinder op het kennemertreffen is van mij, na 7 jaar een 88 series III te hebben gereden ben ik al twee weken de trotse bezitter. Motorisch gezien heb ik met de 6 cilinder nog, zo goed als geen ervaring, maar ik vindt het nu al (en hoop het ook te blijven) een mooie, aparte motor. Er valt voor mij dus ook nog veel te leren en het lijkt me leuk je te ontmoeten. Voor nu lift ik even mee op jouw vraag.
Toevallig ben ik vandaag wel bij Bram van Auto Rega noord in De Goorn geweest, goeie kerel met veel 6 cilinder ervaring (geen aandelen), als je je best doet kan je het op de fiets af. Ik ben erachter dat mijn kop lekt, goede raad gekregen, spullen besteld, en ga binnenkort aan de bak. Succes en we spreken elkaar, groeten Richard
Die series IIA 6 cilinder op het kennemertreffen is van mij, na 7 jaar een 88 series III te hebben gereden ben ik al twee weken de trotse bezitter. Motorisch gezien heb ik met de 6 cilinder nog, zo goed als geen ervaring, maar ik vindt het nu al (en hoop het ook te blijven) een mooie, aparte motor. Er valt voor mij dus ook nog veel te leren en het lijkt me leuk je te ontmoeten. Voor nu lift ik even mee op jouw vraag.
Toevallig ben ik vandaag wel bij Bram van Auto Rega noord in De Goorn geweest, goeie kerel met veel 6 cilinder ervaring (geen aandelen), als je je best doet kan je het op de fiets af. Ik ben erachter dat mijn kop lekt, goede raad gekregen, spullen besteld, en ga binnenkort aan de bak. Succes en we spreken elkaar, groeten Richard
Het 6-cil treffen heeft inderdaad een aantal keer plaatsgevonden. Laatste keer bij mijn weten ongeveer 5 jaar geleden.
Hallo Jos,
heb zelf jarenlang met een 6-cil in Alkmaar en omgeving rondgereden. Zit nu echter in Brabant. Bij Rega en Landro zit je goed. Ga je het blok zelf opknappen? Met revisie bedrijven in Alkmaar heb ik minder goede ervaringen.
p.s: Misschien een foto van je aanwinst?
succes.
Joep
Ninety 2.5D County 24-01-1985
Vlijmen
Foto-L4TPFTP7.jpg --> mod_embed_images_loadimage('c57a9829f21a6f6f9f9ceb78b2c70d25', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-L4TPFTP7.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-L4TPFTP7.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-L4TPFTP7.jpg', '', 16599297, 600, 600, 'Loading image ...', false);
heb zelf jarenlang met een 6-cil in Alkmaar en omgeving rondgereden. Zit nu echter in Brabant. Bij Rega en Landro zit je goed. Ga je het blok zelf opknappen? Met revisie bedrijven in Alkmaar heb ik minder goede ervaringen.
p.s: Misschien een foto van je aanwinst?
succes.
Joep
Ninety 2.5D County 24-01-1985
Vlijmen
Foto-L4TPFTP7.jpg --> mod_embed_images_loadimage('c57a9829f21a6f6f9f9ceb78b2c70d25', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-L4TPFTP7.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-L4TPFTP7.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-L4TPFTP7.jpg', '', 16599297, 600, 600, 'Loading image ...', false);
hoi joep bedankt voor je reactie
auto rega is bekend al jaren klant dus goed
foto,s ? geen idee ben niet bekent met dit gebeuren al zoek ik wel naar de history van deze lr
misschien bij jou bekent de 109 met kenteken 04 vj kh bj 1979 hard top kleur pastel groen? gekocht in eastermar friesland
ben er nu wel achter dat deze lr GEEN!!! onderhoud heeft gehad en dat ik t ff kan fixen dus daarom mijn vraag voor backup want die 6 cil zijn voor mij nog een raadsel
groet jos en sezcil
auto rega is bekend al jaren klant dus goed
foto,s ? geen idee ben niet bekent met dit gebeuren al zoek ik wel naar de history van deze lr
misschien bij jou bekent de 109 met kenteken 04 vj kh bj 1979 hard top kleur pastel groen? gekocht in eastermar friesland
ben er nu wel achter dat deze lr GEEN!!! onderhoud heeft gehad en dat ik t ff kan fixen dus daarom mijn vraag voor backup want die 6 cil zijn voor mij nog een raadsel
groet jos en sezcil
hoi dixo
ja heel veel info hier
ben er nu wel achter dat 6cil een vak apart is maar ook dat er meer zijn zoals ik en dat ik er niet alleen voor sta
groet jos en zescil
ja heel veel info hier
ben er nu wel achter dat 6cil een vak apart is maar ook dat er meer zijn zoals ik en dat ik er niet alleen voor sta
groet jos en zescil
hoi rodietje
ja die 6cil zijn lastig heb ik in de gaate
grote moter past net en kleppen stellen.........!!!!!
heel fijn!!
maar goed life goes on
groet jos en zescil
ja die 6cil zijn lastig heb ik in de gaate
grote moter past net en kleppen stellen.........!!!!!
heel fijn!!
maar goed life goes on
groet jos en zescil
hoi richard
ik had je al een keer voorbij zien komen op dit forem over een vraag mt kleppen stellen so please to meat you
auto rega en bram...... kom er net vandaan
ook koppakking laten vervangen dus hij weet er van moest ff wachten want er stond nog een 6cil met lekke koppakking dus je bent de derde!!!
vraag maar na
groet jos en zescil
ik had je al een keer voorbij zien komen op dit forem over een vraag mt kleppen stellen so please to meat you
auto rega en bram...... kom er net vandaan
ook koppakking laten vervangen dus hij weet er van moest ff wachten want er stond nog een 6cil met lekke koppakking dus je bent de derde!!!
vraag maar na
groet jos en zescil
hoi marco
bedankt voor je reacie
waterpomp en een dedoxed engine is weer een ander probleem
ik heb t part cat bekeken en ik kom er niet uit
volgens mij heeft t te maken met de uitgaande as ivm dubbele pulie luchtpomp
ik wil zowiezo eens langs komen de 110 is weer betaald voor 3 maanden dus daar moet je misbruik van maken dus emmen is zo ver nog niet de lr weet wel beter
ook voor dynamo en luchtfilter heb ik zo mn twijfels
als ik t zo bekijk is t een bij mekaar geraapt zooitje
maar haast je niet dit project gaat nog wel ff duren en....
gezondheid eerst en dan de rest
keep it simple... keep it brittish
bedankt voor je reacie
waterpomp en een dedoxed engine is weer een ander probleem
ik heb t part cat bekeken en ik kom er niet uit
volgens mij heeft t te maken met de uitgaande as ivm dubbele pulie luchtpomp
ik wil zowiezo eens langs komen de 110 is weer betaald voor 3 maanden dus daar moet je misbruik van maken dus emmen is zo ver nog niet de lr weet wel beter
ook voor dynamo en luchtfilter heb ik zo mn twijfels
als ik t zo bekijk is t een bij mekaar geraapt zooitje
maar haast je niet dit project gaat nog wel ff duren en....
gezondheid eerst en dan de rest
keep it simple... keep it brittish
Volgens mij is 1 van de " reserve" blokken die hier in de schuur staat zo'n detoxed.
Maar even uit het geheugen, zit daar de waterpomp niet meer op.
Vanaf donderdag paar dagen vrij om bij te tanken, dus zal dan even kijken.
En altijd welkom!
Maar even uit het geheugen, zit daar de waterpomp niet meer op.
Vanaf donderdag paar dagen vrij om bij te tanken, dus zal dan even kijken.
En altijd welkom!
ik had een zes pitter in heemskerk, in het donker gekocht in norfolk... naar nederland gesleept en bij verdere inspectie was er een chassis rond het chassis gelast en nog aan alle kanten rot.plaat werk was erg slecht.
bak was fabrieks gereficeerd en bijna geen stoot randen in het blok.
zodra ik in nederland ben zal ik al het 6 pitter spul opzoeken en appart aanbieden, na de belofte dat veronica eerst mag.
cheers, arjan (ex 6 pitter eigenaar)
bak was fabrieks gereficeerd en bijna geen stoot randen in het blok.
zodra ik in nederland ben zal ik al het 6 pitter spul opzoeken en appart aanbieden, na de belofte dat veronica eerst mag.
cheers, arjan (ex 6 pitter eigenaar)
hey Jos,
Succes met je 6 cilinder ! komt helemaal goed !
Niet alles geloven over dit model ! valt in de praktijk heel erg mee, loopt als een zonnetje.
Ik gebruik die van mij bijna dagelijks en een paar keer mee naar Schotland geweest, geen problemen mee gehad.
woon zelf in brabant en weet er niet alles van, maar de reguliere dingen wel, ik zie nog wel wat van je langskomen hier op het prikbord.
groeten,
Rob
109-6.jpg --> mod_embed_images_loadimage('2dac47728b9465ea46f88e1501ebe51f', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Fblufiles.storage.live.com%2Fy1prMFXnWAP8LqDgyA9nuMv88Tz3tmfgKQDYEu9-kbYmfjvYX_IfJbO3v5K4fUpBQL_cheI8UT3edQ%2F109-6.jpg%3Fpsid%3D1', 'https://blufiles.storage.live.com/y1prMFXnWAP8LqDgyA9nuMv88Tz3tmfgKQDYEu9-kbYmfjvYX_IfJbO3v5K4fUpBQL_cheI8UT3edQ/109-6.jpg?psid=1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Fblufiles.storage.live.com%2Fy1prMFXnWAP8LqDgyA9nuMv88Tz3tmfgKQDYEu9-kbYmfjvYX_IfJbO3v5K4fUpBQL_cheI8UT3edQ%2F109-6.jpg%3Fpsid%3D1', '', 16601398, 600, 600, 'Loading image ...', false);
109 series III - 6 cilinder 1977
Succes met je 6 cilinder ! komt helemaal goed !
Niet alles geloven over dit model ! valt in de praktijk heel erg mee, loopt als een zonnetje.
Ik gebruik die van mij bijna dagelijks en een paar keer mee naar Schotland geweest, geen problemen mee gehad.
woon zelf in brabant en weet er niet alles van, maar de reguliere dingen wel, ik zie nog wel wat van je langskomen hier op het prikbord.
groeten,
Rob
109-6.jpg --> mod_embed_images_loadimage('2dac47728b9465ea46f88e1501ebe51f', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Fblufiles.storage.live.com%2Fy1prMFXnWAP8LqDgyA9nuMv88Tz3tmfgKQDYEu9-kbYmfjvYX_IfJbO3v5K4fUpBQL_cheI8UT3edQ%2F109-6.jpg%3Fpsid%3D1', 'https://blufiles.storage.live.com/y1prMFXnWAP8LqDgyA9nuMv88Tz3tmfgKQDYEu9-kbYmfjvYX_IfJbO3v5K4fUpBQL_cheI8UT3edQ/109-6.jpg?psid=1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Fblufiles.storage.live.com%2Fy1prMFXnWAP8LqDgyA9nuMv88Tz3tmfgKQDYEu9-kbYmfjvYX_IfJbO3v5K4fUpBQL_cheI8UT3edQ%2F109-6.jpg%3Fpsid%3D1', '', 16601398, 600, 600, 'Loading image ...', false);
109 series III - 6 cilinder 1977
Hoi Jos, welkom!!!
Ook ik heb een 6 cilindertje.
Alleen is ie een beetje ziekjes
Veronica
SIII 109 Stawag "Onze Ouwe"
2,6l. 6 cilinder op benzine uit 1978
Ook ik heb een 6 cilindertje.
Alleen is ie een beetje ziekjes
Veronica
Hoi Veronica,
Wat is er met jouw 6-pitter aan de hand?
Kunnen we helpen?
Groet
Marco
Wat is er met jouw 6-pitter aan de hand?
Kunnen we helpen?
Groet
Marco
Hoi Marco, we denken kleppendekselpakking of koppakking maar in ieder geval de ontsteking, dynamo is al vernieuwd, maar hij blijft vreselijk knallen.
Ook zijn olieverbruik 1 op 100 km is zorgelijk, leuk he zo'n laropuzzel.
Binnenkort, als Ron Blokzijl belt, wordt ie aan de tester gehangen whatever that is, zodat we met zekerheid weten wat ie mankeert.
Pff, net als je denkt dat ie toppie is krijgt ie weer ergens anders last van.
Ik weet niet of je kunt helpen Marco, in het ergste geval moet er een andere 6 cilinder in, maar daar gaan we niet van uit.
Veronica
Ook zijn olieverbruik 1 op 100 km is zorgelijk, leuk he zo'n laropuzzel.
Binnenkort, als Ron Blokzijl belt, wordt ie aan de tester gehangen whatever that is, zodat we met zekerheid weten wat ie mankeert.
Pff, net als je denkt dat ie toppie is krijgt ie weer ergens anders last van.
Ik weet niet of je kunt helpen Marco, in het ergste geval moet er een andere 6 cilinder in, maar daar gaan we niet van uit.
Veronica
Een goede zes-cilinder is gewoon een heel mooie motor. Techniek was natuurlijk al verouderd toen hij in de 109 ging, maar wel heel leuk! Ze zijn wel wat gevoeliger voor periodiek onderhoud -vooral niet besparen op oliefilters en oliewissels...
Dat doen we ook zeker niet, de voorgeschreven sapjes gaan erin want onderhoud is behoud.
Ben wijs met onze ouwe hoor, daar ben ik zuiniger op als mijn paard ze krijgt geen nieuwe schoenen meer hihihihi
edit: ze heeft ze ook niet nodig want ze komt zelden op de weg,
Veronica
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2013 18:31 door Veronica.
Ben wijs met onze ouwe hoor, daar ben ik zuiniger op als mijn paard ze krijgt geen nieuwe schoenen meer hihihihi
edit: ze heeft ze ook niet nodig want ze komt zelden op de weg,
Veronica
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 12/06/2013 18:31 door Veronica.
Mijn LR ging sneller kloppen bij het lezen van je topic.
Heb zelf ook 6 cil. gehad, en heb de eerste 6 cil. Meeting georganiseerd.
Gr. Nardo
Heb zelf ook 6 cil. gehad, en heb de eerste 6 cil. Meeting georganiseerd.
Gr. Nardo
hoi Veronica
ik volg jou berichjes al een tijdje ivm t 6cil gebeuren en zo te lezen valt t niet erg mee de laatste tijd maar ja t blijven land rovers hier t zelfde
nou meen ik foto,s te hebben gezien van "jou ouwe"en volgens mij zat er zo,n mooie ch sticker op de achterkant
nou mijn vraag: is t een zwitser en heb je dan ook een zg detoxed engine met zo,n luchtpomp ed
bij mij zit er de helft nog op maar t schijnt niet uit te maken liever helemaal niet
maar... weet iemand voor welke landen deze detoxed engines gemaakt zijn?
mijn zescil is in 1999 in nederland ingevoerd en ik vraag me af waar hij dus vandaan komt
de kleur is pastel groen en dat zijn de meeste uit zwitserland dus....????
wat betreft jou knallende 109...
geen idee!!
wel is t zo als een land rover t doet moet je er niet aankomen dus........
waar heb je voor t laatst met je klauwtjes aan gezeten want dan zal ik daar maar gaan zoeken
land rovers zijn simpel en de problemen meestal ook een boutje los en hij doet t niet meer YES!!!
groet jos en zescil
ik volg jou berichjes al een tijdje ivm t 6cil gebeuren en zo te lezen valt t niet erg mee de laatste tijd maar ja t blijven land rovers hier t zelfde
nou meen ik foto,s te hebben gezien van "jou ouwe"en volgens mij zat er zo,n mooie ch sticker op de achterkant
nou mijn vraag: is t een zwitser en heb je dan ook een zg detoxed engine met zo,n luchtpomp ed
bij mij zit er de helft nog op maar t schijnt niet uit te maken liever helemaal niet
maar... weet iemand voor welke landen deze detoxed engines gemaakt zijn?
mijn zescil is in 1999 in nederland ingevoerd en ik vraag me af waar hij dus vandaan komt
de kleur is pastel groen en dat zijn de meeste uit zwitserland dus....????
wat betreft jou knallende 109...
geen idee!!
wel is t zo als een land rover t doet moet je er niet aankomen dus........
waar heb je voor t laatst met je klauwtjes aan gezeten want dan zal ik daar maar gaan zoeken
land rovers zijn simpel en de problemen meestal ook een boutje los en hij doet t niet meer YES!!!
groet jos en zescil
hoi marco
weet nu waarom waterpomp de geest heeft gegeven nl
dynamo klopt niet pullies staan niet in lijn is fijn dus de v snaar trekt aan de pullie vd waterpomp dus assie lek
ik denk niet dat er veel verschil zit in die waterpompen en anders ga ik gewoon terug naar standaard
moet ie t ook doen toch?
ik hoor t wel
groet jos
weet nu waarom waterpomp de geest heeft gegeven nl
dynamo klopt niet pullies staan niet in lijn is fijn dus de v snaar trekt aan de pullie vd waterpomp dus assie lek
ik denk niet dat er veel verschil zit in die waterpompen en anders ga ik gewoon terug naar standaard
moet ie t ook doen toch?
ik hoor t wel
groet jos
Het laatste is er een nieuwe dynamo opgekomen.
Verder nergens aan gezeten hoor net wat je zegt astie ut doet ni ankomme.
Wel grappig om te lezen dat je uit Alkmaar komt ik ben er ook opgegroeid en in 1980 naar Friesland geëmigreerd
Onze Ouwe komt uit Zwitserland idd, van vliegveld Zurich, hij was hulpdienstvaartuig bij de luchthavenbrandweer.
Hij ziet er nu heel anders uit hoor.
Veronica
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/06/2013 21:24 door Veronica.
Verder nergens aan gezeten hoor net wat je zegt astie ut doet ni ankomme.
Wel grappig om te lezen dat je uit Alkmaar komt ik ben er ook opgegroeid en in 1980 naar Friesland geëmigreerd
Onze Ouwe komt uit Zwitserland idd, van vliegveld Zurich, hij was hulpdienstvaartuig bij de luchthavenbrandweer.
Hij ziet er nu heel anders uit hoor.
Veronica
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 13/06/2013 21:24 door Veronica.