Dinitrol verwijderen
Dinitrol verwijderen
Prikkers,
Wat is een goed middel om resten dinitrol te verwijderen? Ik heb mijn rocksliders gedemonteerd om ze een kwastje te geven, maar hier en daar zit nog wat oude dinitrol van de behandeling van de onderkant van de auto.
Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
Wat is een goed middel om resten dinitrol te verwijderen? Ik heb mijn rocksliders gedemonteerd om ze een kwastje te geven, maar hier en daar zit nog wat oude dinitrol van de behandeling van de onderkant van de auto.
Re: Dinitrol verwijderen
Wasbenzine, wordt na de behandeling bijgeleverd om eventuele vlekken te verwijderen...
En als het taai ingedroogd is dan zal thinner wel werken (is wel een ongezond goedje - en let op, beide zijn nogal brandgevaarlijk).
Trek wel rubberhandschoenen aan..................................Wat een troep is dat zeg!
RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
Als peut/was/benzine niet werkt dan pas thinner, thinner is zwaar kanker verwekkend. Ik werk er niet mee!
Ik heb ze geschrobt met diesel en remmenreiniger, ging wel redelijk. Maar nu denk er toch over om ze i.p.v. te kwasten toch maar te laten stralen, galvaniseren, eventueel gevolg door poedercoaten of schilderen (ik wil ze wel weer zwart hebben).
Iemand een goed adres in de regio Hilversum?
Iemand een goed adres in de regio Hilversum?
Vincent,
Lampolie is het middel om te gebruiken. Toen Sjaak de mijne gedaan heeft had hij enthousiast ook de lier bumper meegenomen Op zijn advies een fles lampolie gehaald, beetje inweken en af vegen.
Groeten Jan
Lampolie is het middel om te gebruiken. Toen Sjaak de mijne gedaan heeft had hij enthousiast ook de lier bumper meegenomen Op zijn advies een fles lampolie gehaald, beetje inweken en af vegen.
Groeten Jan
Let op!! Lampolie en geurverdrijfolie bevat weekmakers voor bepaalde kunststoffen. Ik heb wat van dat spul op mijn laptop gekregen en is een hoek van mijn laptop weggevreten. gr. Juppe.
Rare plek voor lamp olie Jup, die hoek van je laptop . Het zelfde geld ook voor thinner enz. Balen van je laptop hoek zeg Het meeste dinitrol zit ook op het stalen chassis dus geeft geen probleem.
Groeten Jan
Groeten Jan
Wasbenzine werkte bij mij iig goed op 'jonge' dinitrol metallic
Eerst afsteken / krabben voor waar het dik op zit, dan was benzine met een doek zodat het er ook echt af is.
Ik heb net een derde chassis en schutbord ontdinitrold, wat een enorme shitklus is dat zeg! Oh ja warm maken helpt ook.
Ik heb net een derde chassis en schutbord ontdinitrold, wat een enorme shitklus is dat zeg! Oh ja warm maken helpt ook.
@ JanTD5: Jan het verhaal van het geur-flesje is een gruwelverhaal, dat spul kwam op de L-hoek van de laptop bij het scharnier, kan daarom het dekselscherm niet meer dichtklappen. Gelukkig werk alles nog. gr. juppe.
Ai ai, niet zo mooi Jup. Misschien op MP een kapotte kopen en de kast gebruiken?
Groeten Jan
Groeten Jan