Terra firma heavy of medium duty ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michel WaZ

Terra firma heavy of medium duty ?

Bericht door Michel WaZ »

Ik twijfel over welke , wie o wie heeft rijervaring met deze uitvoeringen?

Alvast bedankt voor je reactie,

Michel WaZ

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
Bart van Dessel

Re: Terra firma heavy of medium duty ?

Bericht door Bart van Dessel »

Ik heb de medium duty met big bore dempers, beide van TF, bevalt prima. Onder een RRC 300 tdi.

Gr, Bart
Michel WaZ

Bedankt voor je reactie Bart, ik heb toch nog twijfels . Ik wil een comfort maar ik wil ook dat hij niet door zijn hoeven zakt als ik hem belaadt met ongeveer 2 à 300 kilootjes.

Groet Michel WaZ

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
LandroArie

Bericht door LandroArie »

ik heb medium, pro complete set. Zat heavy onder, ben blij dat het er onderuit is, wat een gebonkt.
Bart van Dessel

Ik ben met medium heel tevreden, ik kan met een lekkere vaart over de drempels hier in 't dorp, demping ook prima. Ik vind de veren zelfs nog vrij comfortabel. Ik heb wel de speciale gebogen trailing arms rondom en langere remleidingen gemonteerd en uiteraard de centrale leveling unit achter verwijderd.

Gr, Bart
Michel WaZ

Bedankt voor de info Arie, jammer dat de heavy zo bonkt. Ga ik toch voor de medium en medium veren.
Was er al een klein beetje bang voor, dat de heavy,s echt strak zijn.

Groet Michel WaZ

Michel WaZ

Ik ga de tf 117 achter en tf 116 voor bestellen Bart samen met de juiste veren ís een total pakket , de big bore verhoogt m,n range teveel denk ik en dan moet ik ook nog de aangepaste hockey,s gaan monteren.
Maar bedankt voor je verdere info, ik ben blij dat de medium uitvoering lekker rijd.l

Groet Michel WaZ

Bart van Dessel

De Big Bores zorgen niet voor verhoging, dat doen juist je veren. aangepaste hockey sticks is niet echt noodzakelijk hoor.
Michel WaZ

Oké, ik dacht dat deze 2 inch hoger uitkwamen, ga ik me toch maar weer eens verdiepen in de big bores.
Ze zien er wel " stoerder " uit.
Wederom bedankt voor de info Bart.
Ik laat nog wel even weten welke het geworden zijn.

Prettig weekeind, Michel WaZ

Plaats reactie