Historie RRC terug vinden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ron

Historie RRC terug vinden

Bericht door Ron »

Iemand een suggestie of ik via het kenteken achter de historie van de auto kan komen?

Ik heb een 75er RRC met nog oud type gele platen maar wil eens meer te weten komen over de geschiedenis.

Auto is jaren geschorst en hoewel de RDW de auto nog wel in het bestand heeft staan, kan ik via de kenteken check al niks meer vinden.
Bart van Dessel

Re: Historie RRC terug vinden

Bericht door Bart van Dessel »

[www.clifton.nl] en via heritage motor centre in UK, daar kun je een certificaat opvragen (kopen) waar alles op staat. Ik heb ook ooit gehoord dat jebij de RDW een zgn. rode kaart op kunt vragen waar alle details op staan die bij de RDW bekend zijn over jouw auto. Maar dat laatste heb ik me laten vertellen, weet ik ook niet precies.

Gr, Bart
Jup haans-klunder

Bericht door Jup haans-klunder »

In 1976 ben ik, in opdracht van de RDW, met de 77-52-ND, bij de Douane recherche geweest om mijn chassis nummer opnieuw in te laten slaan. De 88'' Devil ging toen op lpg rijden. Werden er ladekasten open getrokken om de onderdelen nummers te controleren. ( assen, bladveren, motorblok, versnellingsbak enz. enz.) Ik weet niet of dat nu nog is, succes met de zoektocht. gr. Juppe.
Bauke 110

Bericht door Bauke 110 »

Je kunt kijken of je via een LR Dealer aan meer informatie kunt komen.

Ik heb dit toen met mijn 110 uit "84 nagevraagd bij Knook Breda. Hier uit bleek dat het vroeger een benzine was, maar tevens ook de verkoper, datum, tijd, locatie, optie lijst enz..

bij de RDW is tevens meer bekend dan dat op internet te vinden is. wellicht moet je eens kijken wat hun kunnen betekenen voor je.

Gr Bauke

Land Rover One-Ten 1984 2.5NA [Restauratie] naar 300Tdi
Land Rover Series 3 109 Ex-Defensie 2.25D
Michel WaZ

Bericht door Michel WaZ »

Kijk anders ook even op de prik onder

Datum 1e toelating

Erik pegan land rover googlen kan ook

RRC 3.9 ltr V8 Benzine LT 77 bwj 86 had strombergjes nu SU,s HIF44 en 3.5 V8 in revisie
Plaats reactie