file voor safaripark lrch 40% belastingvrij
file voor safaripark lrch 40% belastingvrij
beste mensen dit is maar een weet, vraag me af of volgendjaar de file korter is.
na ons ingeschreven te hebben moesten we wachten in een lange file, vanaf de poort tot het einde zijn we erlangs gelopen, de ene wilde tellen hoeveel autos er in stonden, gewoon voor de fun en wandeling met de hond, de ander telde de oldtimers, er stonden 385 auto s in de file waarvan er 162 gezien het uiterlijk belasting vrij waren, dus oudjes.
'dit is dus meer als 40%
dat is wel erg veel
wat gaat er met deze autos gebeuren
volgende jaren is de file wel erg korter denk ik
het is maar een weet.
het schijnt dat er vele zijn, dus jammer dat deze file niet ergens anders stond.
gr pascal
na ons ingeschreven te hebben moesten we wachten in een lange file, vanaf de poort tot het einde zijn we erlangs gelopen, de ene wilde tellen hoeveel autos er in stonden, gewoon voor de fun en wandeling met de hond, de ander telde de oldtimers, er stonden 385 auto s in de file waarvan er 162 gezien het uiterlijk belasting vrij waren, dus oudjes.
'dit is dus meer als 40%
dat is wel erg veel
wat gaat er met deze autos gebeuren
volgende jaren is de file wel erg korter denk ik
het is maar een weet.
het schijnt dat er vele zijn, dus jammer dat deze file niet ergens anders stond.
gr pascal
Re: file voor safaripark lrch 40% belastingvrij
er zijn vele belasting vrije land rovers in nederland.
de mijne in verschillende staten van ontbinding, maar met een stapel nieuwe delen er naast...mijn rug problemen gooiden roet in het eten.
puur vanwege belasting vrij? nee... mijn 1965 109 diesel Emily, de eerste ware liefde uit mijn leven en vele jaren werk zit er in.
naast de land rovers heb ik lang een oude alfa gehad, niet belasting vrij.
ik hou van oudere machines, de regering zal mij niet stoppen... wel jammer voor de mensen die het niet meer kunnen betalen.
tijd voor een hulp gedeelte om diesels om te bouwen naar benzine exemplaren? vanuit engeland blokken halen en tegen kost prijs inbouwen. prikkers, zou dat kunnen?
de mijne in verschillende staten van ontbinding, maar met een stapel nieuwe delen er naast...mijn rug problemen gooiden roet in het eten.
puur vanwege belasting vrij? nee... mijn 1965 109 diesel Emily, de eerste ware liefde uit mijn leven en vele jaren werk zit er in.
naast de land rovers heb ik lang een oude alfa gehad, niet belasting vrij.
ik hou van oudere machines, de regering zal mij niet stoppen... wel jammer voor de mensen die het niet meer kunnen betalen.
tijd voor een hulp gedeelte om diesels om te bouwen naar benzine exemplaren? vanuit engeland blokken halen en tegen kost prijs inbouwen. prikkers, zou dat kunnen?
Dat zal nu wel de handel worden : benzineblokken naar nl halen en je diesel omkeuren naar benzine.
Ben eigenlijk wel benieuwd of een Amerikaans merk V8 goedkoper is, en of het een beetje te doen is om die in een Laro te bouwen! Ik zie mogelijkheden genoeg voor creatieve geesten!
Ben eigenlijk wel benieuwd of een Amerikaans merk V8 goedkoper is, en of het een beetje te doen is om die in een Laro te bouwen! Ik zie mogelijkheden genoeg voor creatieve geesten!
ga eens uitzoeken welke pasplaten voor V-bak er allemaal zijn... ik wil , als het doorgaat, een M30 BMW blok erin, 2.8L carb.180pk 6 cil. in lijn...zonder electronica
Euhhhhhhhh ... ook een ombouwen naar benzine v8 was voor mij een leuke optie.... Maar geloof me!!!!! als dit massaal gebeurd gaan ze daaro in de haag ook weer een draai aangeven... en gaat ook deze manier van rijden je geld kosten... misschien niet de eerste jaren maar echt lang zul je daar ook niet op hoeven te wachten ( ik denk maar dat ik ga postzegels verzamelen pffffff)...
Mijn glas zit nog steeds half vol hoor ( maar ik drink het achter gesloten gordijnen stiekum op.... anders maakt de regering er 1/4 glas van )
Mijn glas zit nog steeds half vol hoor ( maar ik drink het achter gesloten gordijnen stiekum op.... anders maakt de regering er 1/4 glas van )
Ik heb al jaren terug het LRCH file rijden opgegeven, dus als de mijne naar de sloop gaat zal jou file er niet korter om worden ...haha
Martin
Martin
ik heb een 109 gehad met een bmw blok erin, 6-cilinder in lijn. Weet niet meer welk type maar het blok kwam uit een bmw 6 serie van de jaren tachtig.
v-bak was automaat (ZF) Reed dus erg fijn !.
defender 110 300TDi
v-bak was automaat (ZF) Reed dus erg fijn !.
defender 110 300TDi
mijn 88lw blijft diesel, ik zal hem uit vlaggen straks.
of iemand moet nog een voor einde 1973 diesel kenteken uit de uk hebben, series 2 of 3,
ben ik ook weer gered.
cheers,
arjan
of iemand moet nog een voor einde 1973 diesel kenteken uit de uk hebben, series 2 of 3,
ben ik ook weer gered.
cheers,
arjan