diesel schorsen
diesel schorsen
als nu eens alle diesels eens een jaar geschorst worden.
dan halen ze niet de beoogde inkomsten
net als in de tabak, ze denken 1,6 miljard binnen te halen en verliezen in jan al 34miljoen aan inkomsten
dit zal bij de oltimers ook gebeuren, zeker bij de diesels
en dan gaan veel monteurs het handje op houden
limburgrover
die plaetje weer naar grijs laat omkeuren.
dan halen ze niet de beoogde inkomsten
net als in de tabak, ze denken 1,6 miljard binnen te halen en verliezen in jan al 34miljoen aan inkomsten
dit zal bij de oltimers ook gebeuren, zeker bij de diesels
en dan gaan veel monteurs het handje op houden
limburgrover
die plaetje weer naar grijs laat omkeuren.
Re: diesel schorsen
Ik denk dat welke maatregel je neemt het de staat geld gaat opleveren. Je betaald kwart tarief of vol tarief, schorsings geld, en hoe dan ook, de veelrijders, die gene met tweede boodschappenauto moeten toch van a naar b rijden en hebben een auto nodig, over welke alsnog mrb betaald moet worden.
Tenzij er oud schroot uit Duitsland wordt gekocht, vooral auto's die daar niet door de milieu zones komen.
De bij bedoeling van deze MRB regels is dat er nieuwe auto's worden verkocht of jonge auto worden verkocht om de automarkt aan te jagen.
Want de oude eigenaar van een oude auto ( die jij koopt) , koopt waarschijnlijk weer een jongere. ( en zeker geen oldtimer of oude import auto).
groeten Marcel
De bij bedoeling van deze MRB regels is dat er nieuwe auto's worden verkocht of jonge auto worden verkocht om de automarkt aan te jagen.
Want de oude eigenaar van een oude auto ( die jij koopt) , koopt waarschijnlijk weer een jongere. ( en zeker geen oldtimer of oude import auto).
groeten Marcel
Geen landrover liefhebber, dus geen commentaar.
limburgrover
serrie 3 88 1977
defender TD5 2001
freelander 1,8 2006
limburgrover
serrie 3 88 1977
defender TD5 2001
freelander 1,8 2006
als het mee zit verdwijnen er al een heleboel Mercedessen tijdens de zomer vakantie.
deze worden dan in Marokko en Turkije achtergelaten of verkocht.
laatste tijd er op aan het letten maar er rijden hier echt ongelooflijk veel turken en Marokkanen in import Mercedessen.
zodra er betaald moet gaan worden weet ik zeker dat deze net zo snel verdwijnen als ze gekomen zijn.
willem109+
Land rover 109( benzine)
deze worden dan in Marokko en Turkije achtergelaten of verkocht.
laatste tijd er op aan het letten maar er rijden hier echt ongelooflijk veel turken en Marokkanen in import Mercedessen.
zodra er betaald moet gaan worden weet ik zeker dat deze net zo snel verdwijnen als ze gekomen zijn.
willem109+
Land rover 109( benzine)
Mijn 110 uit 84 gaat voor 10 jaar de stalling in dus dat levert de staat maar 25 euro per jaar op. De diesel die ik nu verbruik verbruik ik de komende 10 jaar niet meer. De verzekering zeg ik ook op dus de 21%assurantiebelasting over die 75 euro krijgt de staat ook niet meer. De verzekering loopt ook geld mis.
Ik heb deze Laro puur voor de hobby. Ik ga dus geen andere auto kopen.( ik heb al een busje van de zaak en de vrouw een kleine jongere auto.)
Aan mij verdienen ze dus minder. Zeker niet de 22.000 euro aan mrb
Ik heb deze Laro puur voor de hobby. Ik ga dus geen andere auto kopen.( ik heb al een busje van de zaak en de vrouw een kleine jongere auto.)
Aan mij verdienen ze dus minder. Zeker niet de 22.000 euro aan mrb
Mocht er een overgangs regeling komen ben ik best bereid iets te betalen €120 of €250 is nog best te doen. En in de winter rij ik nu toch al niet. Of er moet een 1/2 meter sneeuw liggen. Maar tot gaan we gewoon stiekem de weg op. Dan kan de politie zelf toch de weg niet op,!
met zo'n regeling bouw ik als nog een mijn 200tdi in
willem109+
Land rover 109( benzine)
willem109+
Land rover 109( benzine)