update High Ratio Transfer Case Kit
Geplaatst: vr 26 apr 2013, 16:36
ben net terug van een reisje marokko en bij deze een update over de High Ratio Transfer Case Kit van ashcroft
zo als ik al verwachte gaat het berg op iets langzamer dan met een overdrive omdat de 3e versnelling wel erg kort is, dat ook van wegen het max toerental van mijn motor (3000)
maar hij heeft wel meer pit want er gaat toch erg veel pk verloren in de overdrive
stiller is het ook
al met al veel plezier van de set, het bevalt mij erg goed
ik hoef 40 tot 110 niet te schakelen
alleen op de terug weg nog even op het strand gespeeld en kennelijk de bak iets te zwaar belast
stond aardig vast met harde banden maar een 1/2 bar minder en ik was er weer uit
op de thuis reis ging de bak steeds meer gieren, alleen in 1,2 en 3, de 4 was stil
dus met geknepen billen gereden, haalt hij het of niet?
ja dus
heb net de bak uit elkaar en het lager van de prise-as is naar zijn grootje, die is gelukkig makkelijk te vervangen.
weet iemand hoe je de achterste lager schaal van de hulp as er uit kan halen?, dat is dat tonnen lager en ik wil liever niet de tussenbak loshalen
zo als ik al verwachte gaat het berg op iets langzamer dan met een overdrive omdat de 3e versnelling wel erg kort is, dat ook van wegen het max toerental van mijn motor (3000)
maar hij heeft wel meer pit want er gaat toch erg veel pk verloren in de overdrive
stiller is het ook
al met al veel plezier van de set, het bevalt mij erg goed
ik hoef 40 tot 110 niet te schakelen
alleen op de terug weg nog even op het strand gespeeld en kennelijk de bak iets te zwaar belast
stond aardig vast met harde banden maar een 1/2 bar minder en ik was er weer uit
op de thuis reis ging de bak steeds meer gieren, alleen in 1,2 en 3, de 4 was stil
dus met geknepen billen gereden, haalt hij het of niet?
ja dus
heb net de bak uit elkaar en het lager van de prise-as is naar zijn grootje, die is gelukkig makkelijk te vervangen.
weet iemand hoe je de achterste lager schaal van de hulp as er uit kan halen?, dat is dat tonnen lager en ik wil liever niet de tussenbak loshalen